Utisci klijenata

  • Zentiva„Zentiva a.s. surađuje sa Develorom od sredine 2005. godine kada smo izabrali ovu kompaniju na redovnom tenderu. Naša suradnja je fokusirana na programe obuke za menadžere (liderstvo) i osnovne kompetencije (komunikacija, orijentacija na ciljeve) naših prodajnih zastupnika i proizvodnih menadžera. Develor je proveo programe obuka u skladu sa zahtjevom kompanije Zentiva a u okviru postojećeg edukacijskog programa. Polaznici su dali veoma pozitivne ocjene sadržaja tečajeva, kao i stručnosti trenera prilikom izvođenja, najviše zbog primjene interaktivnih metoda i praktičnih aspekata obuke. Treneri su pokazali izuzetnu fleksibilnost u korištenju stranih jezika imajući u vidu da su obuke provedene u predstavništvima Zentive u Češkoj, Slovačkoj, Baltičkim zemlljama i Rumuniji. Pored profesionalnog znanja trenera, bili smo jako zadovoljni podrškom koju smo dobijali od rukovodstva Develora.”

  • "Surađujemo s Develorom od 2009. godine u okviru programa “Leadership Akademija”. Nakon uspješne evaluacije početnog programa, što je bila pametna investicija, inicirali smo program za drugu grupu lidera u 2011. godini. Kada smo prije tri godine tražili partnera koji bi nam pomogao da unaprijedimo liderske sposobnosti naših zaposlenih bilo nam je važno da pronađemo organizaciju koja je u stanju da:

    Realizira programe visokog kaliteta na svim našim glavnim tržištima.Surađuje s nama na fleksibilan i poslovno orijentiran način u cilju stvarnog unapređenja kompetencija zaposlenih, a ne samo jednostavnog izvođenja programa. - Osigura da sadržaj programa i način izvođenja pruža rješenje koje je u skladu sa organizacijskom kulturom i procesima naše kompanije

    -Primjeni i usporedi različite alate i metode – procjena 360 feedback prije i poslije završetka treninga, on-line i face-to-face alate primenjene uživo na treningu, modularnu strukturu programa, koučing, intervjue sa liderima, itd. u cilju postizanja maksimalne efektivnosti. Vrlo smo zadovoljni suradnjom sa Develorom, jer u potpunosti zadovoljavaju sve naše zahtjeve, i uz to su veoma etični i teže ostvarivanju dugoročne suradnje sa klijentom.”

  • "Kompanija Alstom Mađarska odabrala je Develor Co. ltd vođena njegovim izvanrednim rezultatima u oblasti razvoja liderstva. Ovim programom obuke željeli smo unaprijediti liderske kvalitete menadžmenta toplotnog pogona u našoj tvornici. Zadovoljni smo rezultatima koji su vidljvi u svakodnevnom radu menadžera, i to ne samo na individualnom nivou, već i na nivou cijelog tima.”

  • "Naš zadatak je bio da provedemo anketu na temu Zadovoljstva kupaca, na uzorku od 90 kompanija iz 18 zemalja na 10 jezika, i u skladu s tim pripremiti relevantan feedback, sa analizom i kvantitativnog i kvalitativnog aspekta. Develor je imao iskustva u mjerenju i procjeni Zadovoljstva, Posvećenosti, Motivacije i Nivoa zadržavanja. Upravo zato što smo smatrali da tim Develora posjeduje kapacitete da ispuni naša očekivanja, odlučili smo da ih angažiramo.

      .
  • BAT"Sa naše točke gledišta, Develor je pouzdan partner na kojeg uvijek možemo računati ukoliko nam treba visok nivo kreativnosti u oblasti programa za visoki menadžment. Efektivnost, dinamičnost i pravi timski rad su obilježja njihovog rada. Iz tog razloga već godinama u kontinuitetu surađujemo sa Develorom.”

      .    
  • BAWAG"Develor je pripremio kompleksan razvojni program za naše zaposlene u filijalama. Ovaj program uključivao je “Insights” tipologiju, orijentaciju na kupca, razvoj prodajnih vještina, kao i obuke za menadžere. Najviše cjenimo profesionalni pristup trenera koji su na veoma prirodan i spontan način pridobili publiku. Svaka obuka bila je pripremljena u skladu sa procjenom potreba grupe i na osnovu feedback-a sa prethodnih obuka. Teorija i praksa su bile dobro izbalansirane, trener nije držao monologe, već je obuka bila u velikoj mjeri interaktivna. Osnovno znanje i vještine polaznici su mogli da primjene i vježbaju kroz studije slučaja. Priprema, realizacija i evaluacija svakog treninga bile su na visokom nivou. Zadovoljni smo komunikacijom i fleksibilnom suradnjom koju smo uspostavili sa Develorom.”

  • ZentivaProdaja generečkih proizvoda na visoko konkuretnom tržištu zahtjeva inteligentan pristup. Kao i druge farmaceutske kompanije koje se bave generičkim proizvodima, i Zentiva je oduvijek težila zadovoljavanju potreba kupaca, proizvodnji kvalitetnih i pristupačnih lijekova, i angažiranju najboljih stručnjaka. Zahvaljujući Develorovom alatu „Insights Discovery” stručni suradnici Zentive su uspjeli maksimalno zadovoljiti sve klijente kompanije. „Insights Discovery” je doveo do toga da naši zaposlenici steknu izuzetnu sposobnost prepoznavanja potreba kupaca, kao i da im pruže uslugu vrhunske kvalitete.”

      .
  • "Surađujemo sa Develorom u području obuke za zaposlene zadužene za podršku kulturnih promjena širom regije Centralne Evrope u kojem je Sony prisutan. Od samog početka naše suradnje, Develorov tim je s nama radio na dizajniranju programa obuke, kao i na izvođenju iste, pokazavši izuzetan profesionalizam, inovativni pristup i vještine euduciranja na visokom nivou. Pored toga, angažirali smo Develor i prilikom održavanja nekoliko “team building” događaja koji su nam pomogli da izgradimo pozitivan duh među zaposlenima, kojima se svaki od ovih programa jako dopao. Radujemo se budućoj suradnji sa Develorom.”

  • fortuna

    "Tvrtka Fortuna (kladionica) započela je suradnju sa Develorom 2006. godine, kada im je trebao program prilagođen posebnim potrebama prodaje u kladionici. Ponuda koju je Develor dao je bila najbolja i zasnovana na preliminarnim analizama i rezultatima dobijenim kroz program „Tajni kupac”. U pitanju je bio veoma interesantan program za razvoj vještina prodaje za naše direktne prodavače u poslovnicama tvrtke. Velikom broju polaznika je bio prvi put da sudjeluje u ovakvom tipu obuke, i njihove ocjene su bile mahom pozitivne. Tijekom realizacije koja je trajala približno godinu dana uspostavljena je krajnje prijateljska atmosfera u odnosu između menadžmenta Develora i Fortune, što je pozitivno utjecalo na daljnju saradnju na projektu za Regionalne menadžere koji je bio realiziran 2008. godine. Program za Regionalne menadžere bio je fokusiran na razvoje menadžerskih kompetencija i koučing supervizora. Zbog uspješne suradnje koju smo ostvarili, angažirali smo Develor da iste programe provede u našim kompanijama u Slovačkoj, Poljskoj i Hrvatskoj.”

  • Opavia

    "Develor nam je ponudio svoje usluge početkom 2007.godine. Na osnovu analize potreba koju su proveli, kreirali su program obuke specijalno za našu kompaniju. Njihova prednost u odnosu na konkurenciju je bio njhov profesionalizam i osobna zrelost njihovog trenera, koji je zahvaljujući svom višegodišnjem iskustvu u okruženju prodaje robe široke potrošnje navodio korisne primjere iz stvarnih životnih situacija i uspio održati pažnju polaznika i zainteresirati ih za program. Ovo mu je pomoglo i da odgovori na sva usko stručna pitanja i ponudi rješenja za situacije sa kojima se naše prodajno osoblje svakodnevno susreće. Naši zaposleni su pohvalili ovaj program , kvalitetu treninga, kao i facilitaciju trenera koji se u potpuosti identificirao sa njima i njihovim poslovnim ulogama. Obuka iz područja osobne tipologije je bila interesantna i utjecajna, i pomogla je u poboljšanju komunikacije na više nivoa u našoj kompaniji.

  • TchiboDevelor nam je mnogo pomogao, posebno u pogledu razvoja "mekih vještina" naših zaposlenika. Oni uvujek razumiju naše potreba i očekivanja. Oni uvijek znaju što, kada i kako da naprave. Prilikom svake suradnje dobijali smo uslugu jednako dobre kvalitete: pouzdani su, fleksibilni i brzi. Uz Develor, sve je moguće."

      .
  • novartis

    "Od 2008. godine sarađujemo sa Develorom na kontinuiranoj edukaciji naših zaposlenih u okviru PJ Onkologije. U početku smo realizirali projekt “Insights” za menadžere koji smo zatim primjenili na sve zaposlene u našoj službi, a potom i na čitav prodajni tim (2009.godine). Suradnju smo nastavili sa članovima prodajnog tima 2010. godine na programu “Pregovaranje sa zahtjevnim klijentima”, nakon čega smo uradili analizu kanala komunikacije, navika i suradnje unutar tima kroz program “timskog sociomapiranja” 2011. godine (svi zaposleni su bili uključeni u ovaj projekt, uključujući i administrativno osoblje). Tijekom čitave suradnje Develor se pokazao kao veoma odgovorna kompanija, kako u organizaciji, tako i u realizaciji obuke. Naš tim je veoma raznolik, sastoji se od ljudi različitih godina, iskustva, obrazovanja, osobnosti, kao i nivoa znanja stečenog na prethodnim obukama. Treneri Develora su se uspjeli prilagoditi ovako "šarenom" timu i uspjeli su da ih osvoje, integriraju i zadrže njihovu pažnju tijekom cijele obuke. Projekat Timskog sociomapiranja pružio nam je drugačiji uvid u situaciju koja postoji u pojedinačnim timovima, suradnju unutar tima, kao i nivo komunikacije između ljudi izvan već oformljenih timova. Veoma smo zadovoljni obukom koja nas je motivirala da naredne godine organiziramo još jedan ovakav program, kako bismo nakon toga mogli analizirati nivo napretka pojedinačnih timova u okviru PJ Onkologija.”

  • UPC

    "Tijekom proteklih par godina, osoblje Develora je odigralo bitnu ulogu u obučavanju naših lidera. Toplo preporučujemo njihov program “Leadership Akademija” koja je veoma korisna za sve novopostavljene lidere.”

      .
  • economedia

    "Ako bih u tri riječi morala opisati Develorov tim upotrijebila bih slijedeće termine – fleksibilnost, želja i posvećenost. Surađivali smo na projektima posvećenim povećanju efikasnosti timskog rada i razvoju liderskih vještina. Najviše me je impresionirala činjenica da zaposleni u Develoru vole izazove i trude se da ispune naša očekivanja u pogledu specifičnih zahtjeva u procesu realizacije. Mogu preporučiti Develor kao pouzdanog partnera za programe iz ppodručja liderstva, razvoja menadžerskih potencijala i unapređenja timskog rada.”

  • skyEU"Develor je za našu kompaniju proveo program obuke „Financije za ne-financijske menadžere”. Obuka je bila temeljena na svakodnevnim situacijama u kojima se naši zaposleni nalaze i fokusirana na aktivnu primjenu teorijskog znanja i vještina kroz simulaciju poslovnih situacija. Smatram da je dobar balans teorije i prakse bio ključan tijekom provođenja programa. Učinak trenera tijekom obuke bio je odraz njegovog velikog poslovnog i životnog iskustva, i to mu je pomoglo da efikasno predstavi pojmove iz prezentacije. Najviše cijenim profesionalan, fleksibilan i brz rad koji je Develor primjenio, kao i veliko razumijevanje za potrebe kompanije Sky Airlines.”

  • Naša kompanija ima približno oko 100 zaposlenih. Osim vođenja dvije topionice, bavimo se i prodajom metala. Godine (2009.) Develor je proveo program „Akademija Liderstva” za naše menadžere i program razvoja prodajnih veština za naše menadžere prodaje. Oba programa bila su zasnovana na analizama potreba i prilagođena okolnostima i okruženju naše kompanije. Jedan dio edukacije financirao je Nacionalni projekat XI /EU fond/, dijelom zahvaljujući profesionalnom rukovođenju Develora. Rezultati evaluacija interaktivnih obuka nadišli su sva očekivanja. Polaznici su takođe dali visoku ocjenu za kvalitetu i profesionalne vještine trenera, koji je često koristio realne životne primjere, simulacije ili vježbe.”

  • top_alcoa_logo_wide

    "U jesen 2009. godine, fluktuacija u našoj kompaniji je dostigla nivo od 25 % u roku od 6 mjeseci. Takođe, nekoliko ključnih ljudi je napustilo kompaniju, što je prouzročilo velike probleme za naše poslovanje. U tom trenutku smo odlučili da započnemo program za Upravljanje talentima i Zadržavanje ključnih zaposlenih. Projekat je započet radionicama i konzlatingom, uz angažiranje kompletnog rukovodstva. Smatrao sam da su mjerljivost i rezultati programa najznačajniji aspekti i iz tog razloga smo definirali konkretne ciljeve na samom početku, dok smo mjerenja vršili tijekom čitave realizacije programa. Očekivali smo od Develora da uvede značajne izmjene u području ključnih indikatora učinka koje smo postavili. Njihov zadatak je bio da smanje fluktuaciju zaposlenih (koja je bila 25 % u drugoj polovini 2009. godine) na ispod 10 %, kao i da poboljšaju indeks zadovoljstva zaposlenih koji je bio 48 %. Rezultati su veoma brzo postali vidljivi. U prvoj polovini 2010. godine fluktuacija zaposlenih je bila 5 %, a po anketi o zadovoljstvu zaposlenih pomaknuli smo se sa poslednjeg na prvo mjesto na internacionalnom nivou, sa rezultatom od 76 %. Sve ovo se dogodilo u roku od 6 mjeseci nakon početka projekta. Na osnovu ovih opipljivih rezultata nastavili smo suradnju sa Develorom koja i danas traje.”

  • "Moje prvo iskustvo sa Develorom bila je organizacija događaja za Schneider Electric sa glavnim ciljem pružanja podrške većoj timskoj koheziji. Na osnovu analize potreba naše kompanije i naših očekivanja, Develor je predložio “Insights” – alat za procjenu tipologije osobnosti. Program je osmišljen u potpunosti u skladu sa našim potrebama, kako u pogledu organizacije, tako i u pogledu korištenja stranih jezika (neki od polaznika su bili stranci), uzimajući u obzir veliki broj polaznika i lokaciju događaja. Obuku “Insights” su proveli slijedeći treneri: Kinga Novotná, Milan Zekucia, Martina Georgievová, Vladimír Rýpal i Dana Nemčická, koji su uspjeli zadržati pažnju polaznika i inspirirati ih da bolje razumiju sebe i svoje kolege. Po završetku ovog događaja dobila sam pozitivan feedback ne samo od naših zaposlenih, već i od rukovodstva. Develor je predložio da se organizira drugi dio ovog događanja – program aktivnosti na otvorenom prostoru – što je također obavljeno na najvišem poslovnom nivou. Nakon ovog prvog pozitivnog iskustva, tražila sam od Develora da pripremi obuku iz područja prezentacijskih vještina za izabranu grupu zaposlenih koji su su stalnom kontaktu sa eksternim klijentima. Obuku je izvela Martina Georgievová, tako što je spojila teoriju i praksu na veoma uspješan način. Moram da pohvalim njenu stručnost i adekvatnu pripremu za obuku, izvođenje iste, kao i način neposrednog davanja povratnih informacija polaznicima tijekom vježbi. Evaluacije koje sam dobila od polaznika su me uvjerile da, ukoliko budemo imali potrebu za dodatnim razvojem naših zaposlenih u budućnosti, rado ću ponovo angažirati Develor."

  • RockPoint"Izabrali smo Develor za potrebe razvoja i poboljšanja maloprodajnog standarda, provođenje treninga i programa “Tajni kupac” u našim prodajnim mjestima. Cijenim to što je tim iz Develora zaista izdvojio potrebno vrijeme da sasluša naše potrebe i na osnovu toga kreira programe prilagođene našoj kompaniji. Takođe, svi treneri su veliki profesionalci sa izvanrednim prodajnim iskustvom. Ono što najviše cijenim je to što nam je nakon završetka programa obuke Develor pomogao da od određenog broja naših zaposlenih napravimo interne trenere provodeći niz TTT (Train The Trainer – Obuči Trenera) edukacija, a pored toga nam je osigurao i materijale posebno priagođene potrebama naše kompanije. Zahvaljujući ovome mi samostalno možemo ispuniti 90 % naših potreba kada je u pitanju obuka zaposlenih. Rezultati govore sami za sebe – nakon dvogodišnje suradnje sa Develorom, naša kompanija je dospjela na prvo mjesto u područjima brige o kupcima i vještina prodaje, što je pokazalo nezavisno istraživanje maloprodaja sportske opreme u Českoj Republici, u kome smo prestigli mnoge međunarodne sportske brendove.”

  • "U Simensovoj grupaciji u Mađarskoj uveden je Program za talente uz maksimalnu podršku najvišeg rukovodstva. Izabrali smo Develor za izvođenje prve faze programa za talente na otvorenom tenderskom procesu. Prva faza Programa za talente je predviđala i provođenje Programa “Razvojni centar” (DC – Development Center) u cilju dobijanja dodatnih informacija (pored standardnih rezultata ocjene radnog učinka zaposlenih) kako bi definirali individualne razvojne planove za naše talenturane radnike. Izazov za nas i kolege iz Develora bio je ne samo organizacija DC na najvišem nivou, već i realizacija slijedećih aktivnosti:

    • Definiranje zadataka pomoću kojih bi bila moguća procjena njihovih talenata u skladu sa globalnim sistemom za kompetencije kompanije Simens.
    • Objektivno procjenjivanje kompetencija izabranih talentiranih stručnjaka na osnovu njihovog ponašanja i standardiziranih kriterija.
    • Prikupljanje maksimalne količine informacija u cilju izrade individualnih planova.

    Tim za dizajniranje programa i konzultanti Develora su napravili odličan sistem za procjenu naših talenata. U toku pripremne faze, kada se radilo na definiranju zadataka i uspostavljanju kriterija za mjerenje kompetencija Simensa, kao i u tijeku samog izvođenja aktivnosti u okviru DC i davanju povratnih informacija, konzlutanti Develora su bili usmjereni na naše potrebe kao klijenta, maksimalno fleksibilni i profesionalni u obavljanaju svih svojih zadataka. Primjenili su dijagnostičku metodologiju najviše kvalitete koja je dala rezultate koji su nadišli naša očekivanja.”

     
  • confal

    "Radimo sa Develorom od 2010. godine. Cilj uspostavljanja ove saradnje bio je pružanje podrške operativnom sektoru kompanije Confal, između ostalog i putem uvođenja promjena u sistem motiviranja zaposlenih. U okviru projekta, Develorovi treneri i konzultanti su prvenstveno bili fokusirani na unapređivanje sistema nagrađivanja, promjenu organizacijske strukture (što je takođe podrazumjevalo nove opise poslova) kao i uvođenje novih standarda u segmentu timskog rada. Develorovi konzultanti su predložili korištenje koncepta “timskog sociomapiranja” koji u sebi sadrži višebojnu mapu koja na efektivan način daje individualne rezultate za sve članove tima. Rukovodstvo organizacije, uz pomoć konzultanata, ima mogućnost da pomoću ove mape stekne uvid u jedinstvo tima, učestalost i kvalitetu komunikacije, kao i trenutni nivo interakcije. Dubljom analizom ove mape moguće je naknadno uraditi evaluaciju efekata realiziranih izmjena, tijekom trajanja projekta, kao i identificirati područja za daljnja poboljšanja. Svi polaznici su prihvatili svoje rezultate, kao i sam koncept, veoma pozitivno i otvoreno. Zahvaljujući ovim mapama mogli smo organizirati konstruktivne diskusije na različite teme koje do tada nismo bili u stanju da definiramo, niti da o njima imamo razmjenu mišljenja. Smatramo da je izabrani metod veoma dobar i planiramo da i u budućnosti ponovo koristimo ovaj koncept.”

  • adecco

    "...Veoma smo impresionirani sposobnošću trenera Develora Bugarska u pogledu pripreme obuke, kao i prilagođavanja i suradnje sa veoma različitim polaznicima. Jako cjenimo uloženo vrijeme i trud suradnika iz Develora u okviru pripremne faze, kada su organizirali niz sastanaka na različitim nivoima u okviru organizacije. Glavni treneri su uspešno prilagodili teorijske modele svakodnevnom radu polaznika, koristeći primjere i vježbe zasnovane na stvarnim situacijama. Develor Bugarska je ostavio odličan utisak svojom sposobnošću da nam pomogne u realizaciji, organizaciji i administrativnoj implementaciji i izvještavanju o aktivnostima financiranim od strane EU.”

  • "Naša suradnja sa Develorom počela je prije tri i pol godine. Od početka suradnje, od Develora smo dobijali samo visoko kvalitetnu uslugu, usmjerenu na potrebe klijenta. Ovo se ne odnosi samo na njihove standardne trening tečajeve za razvoj “soft skills”, već i na programe “kombiniranog profila” kao što su njihove razne radionice. Kao rezultat ovih programa obuka, smanjenje inventara bilo je primjetno, čak i u pogledu velikih brojeva. Ovaj pozitivan efekat je bio dugoročan.”

  • AIIData

    "…Develor Bugarska, a posebno Gergana poseduje temeljno znanje i vještine i u profesionalnom i u interpersonalnom smislu. Ona je aktivno asistirala u strateškom pozicioniranju zajedno sa kadrovskom službom, kao savjetnik u različitim aspektima procesa upravljanja. Gerganin rad je bio neprocjenjiv -  aktivno je pružala podršku u identificiranju, analizi i primjeni različitih strategija i inicijativa usmjerenih na zaposlene u kompaniji. Tijekom naše suradnje, ona je pokazala izuzetno razumijevanje procesa, odnosa i dinamike organizacije, ciljeva i metodologije za njhovo ostvarivanje, uloge i odgovornosti menadžmenta na svim nivoima..."

  • Logo_Festo

    „U Studenom 2010. godine Develor Bugarska je održao obuku na temu “Uspješni projektni menadžeri” za zaposlene koji se bave upravljanjem projektima pored svojih inženjerskih poslova. Pored toga, krajem 2008. godine, Develor je realizirao niz obuka iz vještina komunikacija za novozaposlene. Ova obuka je bila zasnovana na praktičnim vježbama i omogućavala polaznicima da daju feedback. Svi polaznici su bili jako zadovoljni programom. Nakon obuke polaznici su dobili zadatak da popune upitnike tako dobivši priliku da navedu najzanačajnije trenutke sa obuke. U okviru prve nedjelje nakon treninga zapazili smo da polaznici primjenjuju stečena znanja u svom svakodnevnom poslu. Smatramo da je obuka bila korisna i planiramo da je organiziramo ponovo nakon 6 do 8 mjeseci.”

  • magyarcomU okviru našeg razvojnog programa na engleskom jeziku, Develor je bio naš partner- sauradnik u kreiranju i razvoju Međukulturalnog treninga. Razvojem ovog programa, ideja koju smo dugo planirali se realizirala. Kvalitete koje karakteriziraju Develor su profesionalizam, kredibilitet i efektivnost.

    Profesionalizam – jer pružaju savremeno, prilagođeno i visoko kvalitetno znanje, u potpunosti odgovarajući na naše potrebe. 

    Kredibilitet – jer oformili stav i pristup, uključujući učesnike u program na interaktivan način, zasnovan na primerima iz realnog života i ličnog iskustva 

    Efektivnost – jer su naše kolege ne samo prezadovoljne obukom kao takvom, već i njenim efektima – oni su kroz obuku stekli znanje o alatima i metodama koje mogu da primenjuju u različitim situacijama i dobiju merljive rezultate.  

    Stoga, verujemo da ćemo imati prilike ponovo da sarađujemo sa dinamični, veselim i posvećenim timom Develora.”

     
  • lavena“Nakon obavljenih preliminarih konzultacija sa Develorom, usuglasili smo se oko najadekvatnijeg oblika aktivnosti koje trebamo realizirati s našim timom početkom 2012. godine u cilju rješavanja različitih problema zaposlenih, sa različitim odgovornostima, predrasudama i karakterima. I pored toga što su neki polaznici bili skeptični, Develor je odlično uradio svoj posao: - uspjeli su uključiti, zadržati im pažnju i motivirati i najskeptičnije polaznike; - uspjeli su da na sveobuhvatan način predstave glavne karakterisitke različitih tipova ljudi, što je polaznicima pomoglo da se pravilno orijentiraju i unaprijede svoje vještine komunikacije; - uspjeli su da daju detaljne opise pojedinačnih osobina ključnih članova tima što je bilo od neprocjenjive vrijednosti. Dokaz za njihov visok nivo profesionalizma bio je ne samo u općem pozitivnom stavu polaznika, već i u činjenici da je napravljen niz zaključaka koji su, po mom mišljenju, izuzetno korisni za strukturu naše organizacije.”

  • Wrigley

    "Na osnovu naše dvogodišnje suradnje sa Develorom, opisao bi ih sa slijedeće dvije riječi: Profesionalizam i partnerstvo. Profesionalizam: dobro pripremljeni i uvjerljivi treneri koji nude odličnu podršku u organizaciji različitih vrsta događaja. Partnerstvo: zajednička suradnja u definiranju neophodnih koraka koje treba preduzeti.”

      .
  • T mobile

    Započeli smo suradnju sa Develorom na osnovu javnog tendera provedenog u prvoj polovini 2006.godine. Develor se pokazao uspješnim u područjima razvoja menadžerskih sposobnosti, “soft skills” i razvoja kompetencija supervizora. Trenutno smo u procesu suradnje u području razvoja vještina naših internih trenera. Naša suradnja s Develorom je visoko efektivna na svim poljima. Njihovi programi u potpunosti zadovoljavaju naše potrebe kada je obuka u pitanju i donose  kompaniji veliku dodatnu vrijednost, koja je ključna za ostvarivanje naše misije -  “Biti najprepoznatljivija kompanija u polju pružanja usluga.”

    • Visoka kvaliteta predavačkih sposobnosti trenera, njihovih vještina i puno osobnog praktičnog iskustva.
    • Visoka kvaliteta sadržaja obuke i upotrebljenih metoda obučavanja, a povrh svega“personaliziranih” studija slučaja, vježbanja uloga, i dijelova iz filmova koji se koriste tijekom obuke.

  • merck“…Željela bih iskazati veliko zadovoljstvo suradnjom sa Develorom Bugarska. Naša komunikacija započela je 2010.godine, kada je kompanija Merck Bugarska angažirala Develor da provede različite programe obuke za zaposlene u područjima prodaje, komunikacija i odnosa sa klijentima. Programi su nastavljeni tijekom 2011. godine. Rezultat programa je bio vidljiv – moj tim je suštinski promjenio pristup i način komunikacije sa kolegama iz drugih odjeljenja. Počeli su lakše ostvarivati svoje ciljeve i na najjednostavniji način rješavati poslovne situacije. Program obuke doprinio je i značajnoj promjeni samog tima – komunikacija je razumljiva i konkretna, timski duh je vidljiv i postoji inicijativa za preuzimanje odgovornosti.”

  • coop jednota

    "Godine 2008. u suradnji sa Develorom, dizajnirali smo i proveli program obuke namjenjen menadžerima nabave. Program je bio usmjeren na razvoj međuljudske efektivnosti menadžera i njihovih vještina pregovaranja. Koncept “Insights” razvojnog sistema omogućio nam je da se efektivno usmjerimo na pragmatične trening aktivnosti, podržavaući i razvijajući vještine i sposobnosti polaznika, istovremeno uzimajući u obzir i njihove vlastite osobine. Profesionalna orijentacija na potrebe klijenta i kvalificiran trener sa odličnim predznanjem u području robe široke potrošnje su bili ključni faktori uspješnog provođenja programa. Hvala vam na svemu i radujem se našoj budućoj suradnji.”

  • Odlučili smo se za Develor jer smo željeli dobiti nešto više od običnih takmičarskih igara. Glavni cilj trenera bio je da osmisle program koji je zabavan, ali istovremeno i edukativnog karaktera i omogućava diskusije na ozbiljne teme. Kao rezultat imali smo spontane i veoma korisne razgovore među polaznicima nakon što su sebe doživjeli u okruženju gde su igrali različite uloge koje su bile analogne njihovom svakodnevnim poslovima. Program je ostvario postavljene ciljeve i dobio sve pohvale od strane polaznika.”

      .
  • INGUtiske o Develoru stekla sam iz našeg zajedničkog rada na pripremi dokumenata za prijavu na program, postavljanja ciljeva obuke, njihovog ostvarivanja i finalizacije projekta. Inicijalna očekivanja naše kompanije su se mijenjala tijekom procesa analiza potreba. Partneri iz Develora su na veoma stručan način proširili naše vidike, i uspjeli definirati područja na koje smo se trebali posebno fokusirat. Obuke su bile fokusirane na praksu i raznolikost situacijskih modula i izvela su ih tri trenera. Osim mojih osobnih pozitivnih utisaka o radu trenera Todora Todorova, mogu reći da su i moje kolege stekle odličan utisak i o drugim trenerima. Godinu dana nakon završetka obuke, mi i dalje interno komentiramo Insights” profile koje su svi polaznici dobili. Ocjenjujem projekt najvišom ocjenom, naročito način na koji su nam Develorovi stručnjaci pomogli da jasnije definiramo granice u određenim područjima, a najviše od svega to što danas posjedujemo znanje o najboljem načinu za upravljanje svojim prodajnim vještinama i očekivanjima.”

     
  • SES Timace

    "Suradnju sa Develorom smo započeli ove godine u okviru programa naše kompanije usmjerenog ka unapređenju menadžerskih vještina naših Voditelja u proizvodnim pogonima kroz program “Mastershift akademija”. Uloga smjenskih poslovođa je od ključnog značaja za rad naše kompanije. Njihova motivacija i svijest o ciljevima kompanije su od izuzetne važnosti za održavanje nivoa zadovoljstva zaposlenih u proizvodnji i ispunjenje razvojnih ciljeva. Smjenske poslovođe su veoma pozitivno ocijenile ovaj program, pa smo iz tog razloga odlučili organizirati isti program i za njihove nadređene – Menadžere proizvodnje. Preporučujemo usluge Develora, s obzirom da smo bili jako zadovoljni njihovim proaktivnim stavom i sposobnošću da osmisle program koji u svim aspektima odražava radno okruženje naše kompanije. Također smo jako zadovoljni stručnošću trenera i njegovom zainteresovanošću da omogući diskusiju između menadžera na različitim nivoima.”

     
  • Wustenrot

    “Započeli smo suradnju sa Develorom u Travnju 2010, kada smo ga izabrali iz grupe tvrtki kojima smo se obratili sa zahtjevom za program povećanja nivoa usluge naših operatera u kontakt centru. Odlučili smo se za usluge Develora zbog detaljnog pristupa koji su ponudili, i koji je nadišao naša prvobitna očekivanja i potrebe. Unutar provedenog razvojnog programa bilo je efikasno iskombinirano nekoliko pristupa: npr. u cilju određivanja početnog stanja u kontakt centru, provedena je analiza snimki razgovora operatera; u cilju ispravne implementacije programa obuke, provedena je praktična obuka, program “Tajni poziv”, individualni koučing operatera i praktična radionica, kao alat podrške pri uvođenju novih procedura u posao. Nakon provedenog procesa, Develor je definirao praktične, sistematične korake koje treba poduzeti, a koji su bili odraz identificiranih potreba kompanije – počevši od primjene pravila koja su na snazi, prilagođavanja operatera novim standardima, do analize metodologije rada u kontakt centru i njene primjene u praktičnom radu. Treneri i konzultanti su bili veoma profesionalni i posvećeni tijekom suradnje sa nama, i pomogli su nam da na pravi način implementiramo predloženo rješenje. Obzirom na to da smo isprva očekivali samo obuku, njihova posvećenost je maksimalno nadišla naša očekivanja. Na osnovu ovog iskustva i pozitivnih reakcija zaposlenih donijeli smo odluku da i u budućnosti nastavimo saradnju sa Develorom kada je u pitanju razvoj naših zaposlenih.”

  • VinciparkNakon nekoliko programa obuka koje su za našu kompaniju održale različiti vanjski dobavljači, bojala sam se da li će ovo ponovo biti izgubljeno vrijeme i bačen novac, ili će ipak donijeti  nešto korisno polaznicima. Stekla sam utisak da je često teško primjeniti znanje stečeno na obukama u svakodnevnom radu. Iz toga razloga mi je gotovo uvijek teško odlučiti da li uopće prisustvovati obuci. Međutim, nakon Develorovih treninga, moram reći da sam promijenila svoje mišljenje o ovakvim programima, s obzirom na to da je njihov tim uspio "obogatiti" i razviti sliku zaposlenih o vlastitim aktivnostima, aktivnostima svojih kolega i poslovnih partnera i pozitivno utjecati na njihove radne navike. Develor nas nije razočarao."

  • Holcim

    „Develor Bugarska je tijekom 2008. godine radio sa nama na projektu koji je obuhvaćao programe Razvoja vještina upravljanja, Obučavanja trenera (TTT), Razvoja vještina prodaje i 360 stupnjeva feedback. Glavni fokus u programu razvoja vještina upravljanja bio je postavljanje ciljeva i povećanje učinka zaposlenih. Develor tim je kroz ovaj projekat uspio prilagoditi teoretske modele svakodnevnom radnom životu učesnika koristeći realne primjere i vježbe. Takođe, veoma korisno je bilo i njihovo osobno iskustvo u rukovođenju, jer su tako bili u kogućnosti dati uvjerljive i korisne odgovore na pitanja polaznika.”

  • Slovak TelekomSurađujemo sa Develorom u više područja razvoja već duži vremenski period, bilo da su u pitanju redovni treninzi za novozaposlene, personaliziran razvojni program za supervizore i trenere u našem Centru za pružanje usluga kupcima, ili niz “Insights” programa prilagođenih posebnim potrebama menadžera za odnose sa ključnim klijentima koji rade u veleprodajama. Cijenim fleksibilnost cijelog tima u procesu sprovođenja treninga i savjetovanja, ali posebno mi je bitno to što treneri posjeduju stvarno poslovno iskustvo. Takođe mi se svidjelo to što Develor bez straha pristupa novim područjima razvoja i prilagođava se uvjetima kod klijenta. I poslednje, ali ne i najmanje važno… jasno je da priprema treninga za trenere ne predstavlja samo rad, već i vrstu zabave.”

  • "Suradnju sa Develorom smo započeli još 2005. godine. Veoma cjenimo njihov profesionalan pristup, volju i fleksibilnost u organizaciji treninga, profesionalizam i veliku posvećenost trenera koji svoje obuke pripremaju na osnovu potreba kompanije i zaposlenih, i trude se da u obuku uključe praktično iskustvo. Obuke provedene u okiru naše suradnje obuhvatile su područje Vještina prodaje, Vještine prezentiranja, Upravljanje vremenom, i 2009. godine Program razvoja vještina liderstva zajedno sa “Insights” tipologijom osobnosti. Od 2005. godine Develor radi na razvijanju vještina upravljanja kod naših menadžera prodavaonica i pomaže nam da što uspješnije implementiramo naš interni sistem obučavanja prodavača asistenata (TTT – Treniraj trenera). Suradnja sa Develorom za nas predstavlja veliko zadovoljstvo, i radujemo se našoj budućoj suradnji.”

  • DSKbank.jpg"DSK Banka i Develor Bugarska su realizirali dva različita projekta u području obuke zaposlenih i njihovih menadžera, u mreži filijala DSK Banke. Zahvaljujući svom ogromnom iskustvu, Todor Todorov je dao veliki doprinos u uspješnoj relizaciji ovih obuka koristeći praktične primjere, studije slučaja, koji su bili zasnovani na iskustvima učesnika iz njihovog svakodnevnog rada. Zahvaljujući svom profesionalnom stavu prema polaznicima obuke i odličnoj pripremi zasnovanoj na potrebama DSK Banke, treneri su dali ogroman doprinos uspješnom izvođenju obuka. Drugim riječima, tijekom obuke oni su koristili praktične primjere i studije slučajeva koji su bili bliski svakodnevnom radu učesnika.”

  • prva-stavebna-sporitelna-logo

    "Kompanija "Prvá stavebná sporiteľňa" je i ranije surađivala sa Develorom na određenim razvojnim projektima. Iznova i iznova, oni su nam dokazivali da imaju najprofesionalniji pristup koji nije fokusiran isključivo na prezentiranje određene teme. Cjenimo inspirativnu komunikaciju koja vlada tijekom pripreme treninga, njihovog provođenja, ali i preporuke i savjete za daljnje korake koji bi trebalo napraviti. Tijekom 2009. i 2010. godine surađivali smo sa Develorom u okviru obuke našeg menadžerskog osoblja kako bismo ih pripremili za ulogu ocjenjivača u procesu uvođenja MbO (Management by Objectives - upravljanja u skladu sa postavljenim ciljevima). Izuzetno cjenimo suradnju sa gđom Kinga Novotná i trenerom, gđom Martina Georgievová tijekom pripreme programa. Tijekom prve faze pomogle su nam da obučimo menadžere za „postavljanje ciljeva u okviru MbO sistema”, što na individualnom, što na nivou tima. Tijekom obuka, gđa Georgievová je uspjela na jednostavan način objasniti polaznicima princip i upotrebu “raščlanjivanja ciljeva”. U radionici koja je uslijedila, trener je preuzeo ulogu domaćina, pomažući budućim ocjenjivačima u diskusiji o glavnim stavkama, da odgovore na individualna pitanja i ujedine različita mišljenja i pristupe. Na narednoj obuci, održanoj neposredno prije Mbo intervjua, gđa Georgievová je sa menadžerima vježbala pripremu i realizaciju intervjua, i ukazala im na prepreke i probleme sa kojima se mogu susresti. Nakon provođenja procesa ocjenjivanja u kompaniji, Kinga Novotná i Martina Georgievová su nam pomogle implementirati i evaluirati, uz pomoć upitnika, Mbo proces ocjenjivanja, kako za ocjenjivače tako i za ocjenjivane. Njihovi savjeti, komentari i rezultati ankete pomogli su nam provesti promjene koje su ubrzo nakon toga bile implementirane u naš sistem ocjenjivanja.

    Cjenimo složen pristup koji Develor ima i mogućnost da predvidi tijek procesa od početka do kraja, kao i njihovo zalaganje za evaluaciju naše međusobne suradnje.”

     
  • Robert Bosch

    "Suradnja kompanije Robert Bosch Elektronika Kft. i Develor Zrt. počela je još 2003. godine. U toku proteklih 10 godina stekli smo ogromno poverenje u Develor i njegove trenere na osnovu izvođenja slijedećih programa obuke: Program “Mastershift menadžment” , “Insights Discovery ©” – Osobna efikasnost, Svjesna komunikacija, Vještine prezentiranja. Jedan od najboljih programa je prema mom mišljenju, program “Mastershift Menadžment”, u kome je 110 smjenskih šefova i približno 30 poslovođa. Uspjeh programa pokazao se kroz entuzijastično učešće naših kolega, odlične evaluacije, efikasno provedenih treninga, što je rezultiralo uspješnom primjenom stečenog znanja. Tijekom trećeg modula, u program je integrisan i koučing tima, i kroz analizu individualnih slučajeva, naše kolege su postale posvećenije napretku i primjeni novih rješenja u svojim područjima rada. Ono po čemu se Develor ističe je to što kreira programe obuke potpuno prilagođene kompaniji, koristeći inovativne elemente podržane temeljnom dijagnostikom. Zahvaljujući svemu tome, Develorov tim je našim kolegama prenio praktično znanje i stav koji su im pomogli da postanu uspješniji u svom poslu.”

  • “Izabrali smo Develor kako bismo osigurali razvoj naših internih trenera, predavača i razvojnih menadžera. Cilj nam je bio da unaprijedimo njihove vještine u području identificiranja potrebe za obukom, pripreme razvojnih aktivnosti, procjene utjecaja različitih faktora na razvoj organizacije, kao i praktičnu realizaciju rezultata procjene. Naš primarni cilj je bio da postignemo maksimalno moguću efikasnost u obuci ljudskih resursa, i na taj način pružimo podršku u primjeni strategije naše organizacije. Naša očekivanja su bila da nakon pohađanja programa obuke naše kolege unaprijede svoja konzultantska znanja kako bi efikasnije surađivali sa našim internim klijentima. Jedna od komponenti programa bila je implementacija internih prijekata u okviru VUB grupacije za različite ciljne grupe tijekom koje su naši interni treneri imali mogućnost da se konzultiraju sa Develorovim trenerom u vezi metoda koje se primenjuju. Na ovaj način obuka je imala mnogo veći efekt na razvoj naše organizacije u usporedbi s konvencionalnom obukom. Trener je bio fokusiran ne samo na teoretsko prenošenje novih znanja i vještina, već i na njihovu praktičnu primjenu. Smatramo da je suradnja sa Develorom bila na izuzetno visokom profesionalnom nivou i namjeravamo je nastaviti u cilju sistematičnog i stalnog vršenja utjecaja na razvoj naših zaposlenika i menadžera.”

  • “Tim Develora Bugarska je kreativan i ima iskustva, pokazuje izvanredne vještine, razumijevanje potreba i brzo se prilagođava specifičnosti našeg posla i tima. Zahvalni smo na pokazanom profesionalizmu, efikasnosti, realizaciji ideja i povrh svega – izuzetnom krajnjem rezultatu! Točnost, kreativnost i visok nivo profesonalizma – tako bih opisala naše iskustvo sa Develorom Bugarska. Nakon jednodnevnog “team building” programa, odlučili smo da Develor Bugarska bude naš ekskluzivni partner - konzultant i organizator događaja u okviru svih aktivnosti u oblasti ljudskih resursa.”

  • "Matra elektrana je angažirala Develor Consulting Ltd. U proljeće 2012. godine u cilju razvoja i realizacije sveobuhvatnog programa obuke za rukovodstvo na najvišem i srednjem nivou (ukupno 2300 zaposlenih).

    Ciljevi obuke su bili povećanje nivoa sigurnosti na radu kao i podizanje nivoa svjesti o potrebi poštivanja standarda sigurnosti, a u skladu sa smjernicama i preporukama direkcije kompanije RWE AG. Develor Consulting je dostavio ponudu sa potpuno novim pristupom, sa naglaskom na interaktivnom angažiranju polaznika. Ova primamljiva ponuda sa nekoliko inovativnih prijedloga iz područja uvođenja u ponašanje i stavove zaposlenih, je bila bolja od konkurentskih ponuda u svim područjima.

    Program obuke od ukupno 105 dana je uspješno realiziran za 26 dana zahvaljujući angažiranju tima sastavljenog od 5 iskusnih i stručnih trenera, koji su nadišli sva očekivanja polaznika i našeg rukovodstva. Tijekom izvođenja intenzivne četvorosatne obuke, treneri su uspjeli efektivno prenijeti praktična znanja i vještine koje su polaznici mogli odmah primjeniti u svom svakodnevnom radu. Naša kompanija je u potpunosti zadovoljna razvojem i izvođenjem programa, tako da možemo slobodno reći da je Develor u potpunosti zadovoljio sva naša očekivanja.”

     
  • allianz

    "Razvojni program za operatore “call centra” koji je proveo Develor Slovačka imao je veoma pozitivan utjecaj na povećanje kvaliteta usluga i znatno ojačao prodajne vještine naših operatera. Obuke zasnovane na potrebama naših operatera odražavale su veliko iskustvo trenera u područjima osiguranja i telefonske prodaje i pružanja usluga. Vrlo rado ćemo ponovo surađivati sa Develorom u budućnosti.”

      .
  • "Početkom 2011. godine, već započet razvojni program prešao je na viši nivo. Prema očekivanjima i HR planovima menadžmenta kompanije, trening program mogao je biti nastavljen i proveden do kraja samo ukoliko je zasnovan na temeljnoj i profesionalnoj dijagnostici. U fokusu programa i dijagnostike bio je srednji menadžment kompanije: Menadžer Asistenti, Menadžeri i Viši Menadžeri, ukupno 53 ljudi. S obzirom na rezultate dijagnostike i individualnih konzultacija, Develor je profesionalno implementirao program, i sa kvalitativnog i sa kvantitativnog aspekta. Naše potrebe i prijedlozi bili su dio procesa, i može se reći da smo dobili razumljive, korisne i opipljive informacije. Develorovi konzultanti bili su fleksibilni, orijentirani na klijente, i maksimalno su uzeli u obzir naše sugestije i očekivanja tijkom razvoja upitnika, u fazi provođenja programa, i tijekom evaluacije.”

  • Edenred

    "Edenred sarađuje sa Develorom od Lipnja 2010. godine u području programa obuke i razvoja rukovodećeg tima. Izabrali smo Develor zbog izuzetne stručnosti zaposlenih, profesionalnog pristupa, i što je najvažnije zbog njihove sposobnosti da pažljivo saslušaju naše potrebe i kapaciteta da prilagode svoje materijale posebnim zahtjevima naše kompanije. Develor Slovačka je pokazao svoju izuzetnu sposobnost prilgođavanja svojih materijala i izvođenja obuke potrebama naše organizacije i tako nam pomogao da odgovorimo na različite organizacijske izazove. Tijekom 2011. godine realizirali smo program obuke rukovodstva definiran u suradnji s Develorom kroz implementaciju koncepta 360 feedback. Ovaj program je pomogao našoj organizaciji da definira prioritete, prepozna individualne razvojne potrebe menadžera, i omogućio nam da osmislimo program razvoja pojedinaca. Istovremeno, tijekom 2011. godine Develor je organizirao obuku iz prodaje za naše suradnike na terenu, kao i koučing za menadžere u prodaji. U prošlosti smo često organizirali različite obuke iz prodaje koje nisu davale željene rezultate, niti su nudile daljnji plan razvoja. U okviru ove obuke Develor je stavio naglasak ne samo na konvencionalnu prodaju, već je program prilagodio potrebama menadžera i zasnovao ga na njihovim iskustvima iz prakse. Zahvaljujući ovoj obuci njihovi prodajni timovi su stekli više samopouzdanja jer se u kontinuitetu organiziraju timski sastanci na kojima se analiziraju planovi prodaje. Istovremeno, menadžeri su usvojili tehnike za davanje povratnih informacija svojim zaposlenima nakon prodajnih posjeta, što rezultira povećanjem učinka prodajnih timova. Develor je pokazao izuzetnu sposobnost pružanja podrške našoj organizaciji sa aspekta unapređenja vještina menadžera, kao i područja prodajnih tehnika.”