Kristián Fodor, Direktor službe za marketing i komunikacije – Wüstenrot Poistovna

Wustenrot

“Započeli smo suradnju sa Develorom u Travnju 2010, kada smo ga izabrali iz grupe tvrtki kojima smo se obratili sa zahtjevom za program povećanja nivoa usluge naših operatera u kontakt centru. Odlučili smo se za usluge Develora zbog detaljnog pristupa koji su ponudili, i koji je nadišao naša prvobitna očekivanja i potrebe. Unutar provedenog razvojnog programa bilo je efikasno iskombinirano nekoliko pristupa: npr. u cilju određivanja početnog stanja u kontakt centru, provedena je analiza snimki razgovora operatera; u cilju ispravne implementacije programa obuke, provedena je praktična obuka, program “Tajni poziv”, individualni koučing operatera i praktična radionica, kao alat podrške pri uvođenju novih procedura u posao. Nakon provedenog procesa, Develor je definirao praktične, sistematične korake koje treba poduzeti, a koji su bili odraz identificiranih potreba kompanije – počevši od primjene pravila koja su na snazi, prilagođavanja operatera novim standardima, do analize metodologije rada u kontakt centru i njene primjene u praktičnom radu. Treneri i konzultanti su bili veoma profesionalni i posvećeni tijekom suradnje sa nama, i pomogli su nam da na pravi način implementiramo predloženo rješenje. Obzirom na to da smo isprva očekivali samo obuku, njihova posvećenost je maksimalno nadišla naša očekivanja. Na osnovu ovog iskustva i pozitivnih reakcija zaposlenih donijeli smo odluku da i u budućnosti nastavimo saradnju sa Develorom kada je u pitanju razvoj naših zaposlenih.”