Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Upcoming events
Magazine  

Pronađeno u Usluge i rješenja

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Pregledajte Sve Usluge

Pronađeno u Resursima

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Istražite sve Resurse
  Contact Us

Za koga je to?

  • Prodajni profesionalci u B2B prodaji

Koliko ljudi?

8 - 12

Koliko će to trajati?

2 dana

Prodaja i CX
  • Trening u učionici
  • Virtualni trening

U 21. stoljeću, kako se interakcije s klijentima sve više usmjeravaju na internet, sve je teže doći do novih kupaca, pa aktivnosti potrage za novim klijentima postaju nužne za organizacije.

Traženje novih klijenata zahtijeva strpljenje i ustrajnost. Nisu samo prodavači ti koji primaju velik broj odbijanja i prigovora, već je vrijeme “sales leada” dugo i oni moraju biti na pravom mjestu u pravo vrijeme. Umjetnost je u poznavanju idealnog ponašanja u utjecaju na više ljudi u organizaciji kako bi se osiguralo zaključivanje dogovora.

Tečaj je osmišljen kako bi prodavači shvatili kako organizacije donose odluke o kupnji kako bi mogle izgraditi pobjedničke strategije. Tečaj istražuje učinkovite procese i povezane prodajne ciljeve, aktivnosti i djelotvorna ponašanja kako bi prodavačima omogućio uspjeh u prodajnim akvizicijama.

Research-based acquisition

Sudionici programa razumiju proces kupnje i njegove faze te uče o idealnom ponašanju koje povećava šanse za sklapanje posla. Tada otkrivaju da je više ljudi u organizaciji formalno ili neformalno uključeno u donošenje odluke, svi oni s različitim odgovornostima i interesima, kojima se trgovci trebaju obratiti. Sudionici također uče praktični postupak korak po korak, koji jamči najveću vjerojatnost uspjeha u dogovaranju sastanka, gdje mogu pokazati svoju vjerodostojnost, steći povjerenje i predstaviti svoju vrijednost.

Ciljevi tečaja

  • razumjeti faze kupčevog ciklusa kupnje; u skladu s tim dizajnirati prilagođena ponašanja
  • identificirati članove jedinica odlučivanja; otkrijte njihove motive i prilagodite prezentacije tim motivima
  • provesti istraživanje za poznate i skrivene potrebe
  • osmislite pobjedničku strategiju kontaktiranja i prilagodite e-poštu kako biste stvorili nezaboravan prvi dojam
  • pripremite se za prvi dojam putem telefonskog poziva na prilagođen način
  • izvršite legendarnu pripremu s neočekivanim činjenicama kako biste stvorili povjerenje i vjerodostojnost kupaca

Teme

  • Tri razloga poricanja
  • Ciklus kupnje – kada ljudi kupuju
  • Jedinice za donošenje odluka (DMU)
  • Proces akvizicije zasnovan na istraživanju
  • Kontaktni kanali i njihova upotreba
  • Kuka (Hook) – pravi razlog za stupanje u kontakt
  • Strategije za akviziciju, dizajniranje strategija za tvrtke
  • Dogovaranje sastanka vježbe za specifične situacije tvrtke ili telefonski pozivi potencijalnim kupcima tvrtke

Looking for help with Akvizicija klijenata bazirana na Istraživanju?

Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

Povezana rješenja

Related articles