Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Upcoming events
Magazine  

Pronađeno u Usluge i rješenja

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Pregledajte Sve Usluge

Pronađeno u Resursima

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Istražite sve Resurse
  Contact Us

Za koga je to?

  • Prodaja ljudi na svim razinama
  • Vođe čiji posao zahtijeva komunikaciju s kolegama i klijentima

Koliko ljudi?

8 - 12

Koliko će to trajati?

2 dana

Prodaja i CX
  • Trening u učionici
  • Virtualni trening

Mi, kao kupci, očekujemo prilagođenu njegu koja odgovara našim osobnim potrebama i očekivanjima. Želimo da se prema nama postupa pošteno i s poštovanjem dok dobivamo uslugu ili dok rješavamo eventualne probleme, a također da se osjećamo priznatima i cijenjenima čak i ako nismo u pravu. Sva su ta očekivanja, posebno u emocionalno nabijenim situacijama rješavanja pritužbi, prilično izazovna za osoblje kojem je za uspješno upravljanje potrebna visoka razina samoupravljanja, samopouzdanja i vješt pristup.

Tečaj uspostavlja pravilan stav i razvija izvrsne komunikacijske vještine u kombinaciji s dokazanim postupcima koji pomažu radu osoblja tvrtke u službi za korisnike. Tečaj polaznicima omogućuje istraživanje različitih elemenata zadovoljstva kupaca i kako se za njih mogu definirati standardi izvrsnosti. Naučit će koncept premašivanja očekivanja koji im daje korak po korak praktični postupak za svjesno poboljšanje zadovoljstva kupaca.

Customer care & Complaint handling

Tijekom tečaja polaznici će istražiti različite razine angažmana kupaca i hijerarhiju potreba kupaca koji se odnose na Trenutke istine. Razumjet će prirodu žalbi i kako učinkovito rješavanje žalbi utječe na lojalnost kupaca. Naučit će jednostavnu tehniku ​​postupanja s pritužbama u šest koraka i vježbat će kako je asertivno primijeniti kako bi osigurali poboljšanu kulturu usluge i zadovoljstvo kupaca.

Po završetku programa sudionici će moći

  • razumjeti osnovne koncepte “brige o kupcima”
  • definirajte “trenutke istine” za situacije s kupcima tvrtke
  • provesti odgovarajuću reakciju i odgovor na kritične trenutke istine
  • izgraditi angažman kupaca i lojalnost kupaca
  • razumjeti zašto se ljudi žale i što traže
  • koristiti praktični „postupak rješavanja pritužbi“ prilagođen tvrtki
  • pravilno komunicirati s kupcem

Teme

  • Stav usmjeren na uslugu
  • Elementi zadovoljstva kupaca
  • Angažiranje kupaca
  • Ispunite i premašite očekivanja kupaca u usluživanju kupaca
  • Model asertivnosti
  • Postupak rješavanja pritužbi
  • Rukovanje izazovnim kupcima

Looking for help with Briga o Kupcu i Rukovanje Prigovorima?

Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

Povezana rješenja

Related articles