Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Upcoming events
Magazine  

Pronađeno u Usluge i rješenja

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Pregledajte Sve Usluge

Pronađeno u Resursima

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Istražite sve Resurse
  Contact Us

Za koga je to?

  • Svi nivoi

Koliko ljudi?

5 - 12

Koliko će to trajati?

4 x 120 min

Hibridne Operacije
  • Virtualni trening

Stil rada na daljinu danas se uvelike razlikuje od načina rada u uredu. Mnogi tradicionalni pristupi upravljanju zadacima i vremenom ne funkcioniraju u kućnom uredu. U uvjetima rada na daljinu potreban nam je poseban pristup. Fleksibilni sustav koji će nam pomoći da postanemo produktivniji u tim uvjetima, osigurati učinkovitost i pomoći nam u izbjegavanju izgaranja (burnout).

Svrha treninga je podržati sudionike u uspješnoj prilagodbi na rad na daljinu, zadržavajući pritom potrebnu razinu produktivnosti i održavajući ravnotežu između radnog i privatnog života u udaljenom okruženju.

NAŠ PROGRAM zasnovan je na metodi Getting Things Done (GTD) koju je razvio američki autor David Allen i prilagodio okolnostima rada na daljinu. Ova metoda pouzdana je osnova za optimizaciju upravljanja vašim zadacima i vremenom u udaljenom načinu rada. Dopunjeno životnim “trikovima”, progresivnim idejama i savjetima za organiziranje rada na daljinu, ovaj će pristup osigurati produktivnost, doživjeti napredak i steći kontrolu nad udaljenom stvarnošću.

Efficient at home

Tijekom programa sudionici će se upoznati s 4 ključna načela koja će pomoći uspostaviti učinkovit pristup radu na daljinu. Upoznat će se sa složenim sustavom i započeti njegovu primjenu tijekom treninga. Moći će reorganizirati svoje radno mjesto, naučiti se koristiti alatima i tehnikama koje će ih učiniti produktivnijima i omogućiti im manje stresa u radu na daljinu.

Ciljevi tečaja

  • Podignite svijest o prednostima i izazovima rada na daljinu
  • Otkrijte kako konfigurirati svjestan, učinkovit postupak upravljanja zadacima i vremenom u kućnom uredu
  • Naučite kako osigurati učinkovitost komunikacije i suradnje u radu na daljinu
  • Primajte praktične ideje o održavanju ravnoteže između poslovnog i privatnog života kada radite iz kućnog ureda

Teme

  • Prednosti i izazovi rada na daljinu, posebno u kućnom uredu
  • 4 Načela učinkovitosti u radu na daljinu
  • Pripremiti, prikupiti, obraditi, organizirati – aktivan proces upravljanja zadacima
  • Redoviti pregled kratkih termina – navigacija i motiviranje tijekom rada na daljinu
  • Održavanje ravnoteže između poslovnog i privatnog života u kućnom uredu
  • Kako se nositi s odugovlačenjem i ometanjem u kućnom uredu
  • Kako prevladati izazove komunikacije i suradnje pri radu na daljinu

Looking for help with Efikasni kod Kuće virtualni tečajevi?

Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

Povezana rješenja

Related articles