Zatvoriti
 Zatvoriti

DEVELOR Hrvatska

Pregledajte sve kontakte
Upcoming events
Magazine  

Pronađeno u Usluge i rješenja

  • Unesite najmanje 3 znaka u unos pretraživanja kako biste pronašli rješenja.
Pregledajte Sve Usluge

Pronađeno u Resursima

  • Unesite najmanje 3 znaka u ulaz za pretraživanje da biste pronašli resurse.
Istražite sve Resurse
  Kontaktirajte nas

Za koga je to?

  • Ljudi iz prodaje i nabave
  • Menadžeri i podređeni koji surađuju s internim ili eksternim klijentima

Koliko ljudi?

8 - 12

Koliko će to trajati?

1 dan

Prodaja i CX
  • Trening u učionici
  • Virtualni trening

Ispitujemo vrste povjerenja koje se mogu uspostaviti između prodavača i kupca, a zatim će se, ovisno o vašoj vrsti industrije i vašoj osobnosti, izraditi strategija povjerenja. Tijekom cijelog tečaja radimo s DEVELOR-ovim trokutom odnosa, jedinstvenim alatom za određivanje načina na koji će prodavači uspostaviti povjerenje i povećati šanse za zaključenje posla.

Jednom kad se strategija uspostavi, tečaj prolazi kroz niz tehnika i njihovu primjenu u stvarnom životu. Oni uključuju načine stvaranja povoljnog prvog dojma i druge tehnike za povećanje vaše “simpatičnosti” “; prilagođavanje prodavačkog ponašanja kupčevom ponašanje temeljeno na DDS tipologiji ponašanja pri kupnji i 6 načina utjecaja kako je istraživao dr. Cialdini. U drugom dijelu programa usredotočeni smo na prodajni način razmišljanja (mindset) i na to kako on utječe na načine na koje možemo premašiti očekivanja kupaca.”

Trust-based relationship building

Jedinstvenost tečaja je prepoznavanje da ne postoji jedan način izgradnje povjerenja. Ovisno o vrsti industrije i prodajnoj strategiji vaše organizacije, prodavači moraju prilagoditi svoje načine izgradnje povjerenja i vjerodostojnosti. Prilagođene situacijske vježbe pomažu sudionicima da prepoznaju koju vrstu povjerenja kupac preferira, što će dovesti do uspješnog rezultata prodaje.

Ciljevi tečaja

  • Razumjeti preduvjete kupnje
  • Prepoznajte vrste povjerenja koje se mogu uspostaviti između prodavača i kupca
  • Odredite svoju strategiju povjerenja pomoću DEVELOR-ovog trokuta odnosa
  • Prilagodite svoje ponašanje kupcu poštujući DDS tipologiju kupaca
  • Odredite svoj prodajni “pečat”
  • Utjecati na vašeg kupca
  • Ostaviti impresivan prvi dojam

Teme

  • Preduvjeti prodaje
  • Pregled prodajnog procesa
  • Otisak prodaje
  • Vrste povjerenja – DEVELOR-ov trokut odnosa
  • Stav Bakkal
  • 6 principa Utjecaja
  • Analogija Prodaje & Suradnja
  • Kako ostaviti pozitivan prvi dojam
  • Savjeti za dopadljivost
  • DDS – Tipologija ponašanja kupaca

Looking for help with Izgradnja odnosa temeljenog na povjerenju?

Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

Povezana rješenja

Povezani članci