Zatvoriti
 Zatvoriti

DEVELOR Hrvatska

Pregledajte sve kontakte
Upcoming events
Magazine  

Pronađeno u Usluge i rješenja

  • Unesite najmanje 3 znaka u unos pretraživanja kako biste pronašli rješenja.
Pregledajte Sve Usluge

Pronađeno u Resursima

  • Unesite najmanje 3 znaka u ulaz za pretraživanje da biste pronašli resurse.
Istražite sve Resurse
  Kontaktirajte nas

Za koga je to?

  • Vođe i podređeni čiji posao zahtijeva učinkovitu komunikaciju s kolegama i klijentima

Koliko ljudi?

8 - 12

Koliko će to trajati?

2 dana

  • Trening u učionici
  • Virtualni trening

U mnogim slučajevima odgovor je asertivna komunikacija. Sposobnost zalaganja za sebe i svoje interese, istovremeno uzimajući u obzir interese i ciljeve druge strane. Ali znači li to da se uvijek moramo ponašati asertivno?

Vjerujemo da je život puno složeniji i raznolikiji od pukog biti asertivan u svim situacijama. U našem pristupu asertivna komunikacija JE IZBOR.

Njegova je primjena kontekstualna i nije prikladna u svim situacijama. Međutim, to je najbolji izbor u kritičkim razgovorima. To je ono na što se usredotočujemo u našem obnovljenom programu kako bismo vas podržali u unutarnjoj i vanjskoj komunikaciji.

Assertive communication - Critical conversations

PROGRAM je dizajniran u modularnoj strukturi kako bi omogućio maksimalno prilagođavanje potrebama vaše organizacije i radnim situacijama.

Glavni dio programa usredotočen je na osnovna načela asertivne komunikacije i pruža uvid u specifične obrasce razmišljanja (ego stanja) koji leže iza instinktivnog i naučenog ponašanja i utječu na naš stil. Podučava osnovne asertivne komunikacijske tehnike koje se koriste u svakodnevnim situacijama: kako se ponašati asertivno i kako se nositi s agresivnim ili pasivnim ponašanjem asertivnim komunikacijskim tehnikama.

Drugi dio programa posebno se fokusira na suočavanje s odabranim kritičnim situacijama uz pomoć različitih praktičnih naprednih tehnika i procesa.

Ciljevi tečaja

  • koristiti komunikacijske vještine zbog kojih postajete dobri “odašiljači”, “prijemnici” i “ispitivači”
  • vježbaju metodu samoasertivne komunikacije tijekom svog rada
  • formulirati svoje potrebe i očekivanja na jasan, sažet i asertivan način
  • uspostavljaju partnerske odnose tijekom njihove komunikacije
  • naučiti i vježbati nekoliko asertivnih tehnika komunikacije koje se mogu koristiti u kritičkim razgovorima
  • vježbajte asertivno ponašanje u specifičnim kritičkim razgovorima tvrtke

Teme

I. Osnove asertivnosti

  • Pojam i pozadina asertivnosti
  • Razumijevanje ego stanja – načina razmišljanja koji stoji iza našeg ponašanja
  • Zašto i kada biti asertivan?
  • Kako biti asertivan – principi i osnovne tehnike

II. Popis kritičnih razgovora

  • Davanje i primanje povratnih informacija
  • Asertivno izgovarajući “ne”
  • Davanje i primanje loših vijesti
  • Asertivno rješavanje pritužbi
  • Asertivno rješavanje sukoba

III. Dodatne tehnike asertivnosti

Looking for help with Kritična komunikacija?

Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

Povezana rješenja

Povezani članci