U mnogim slučajevima odgovor je asertivna komunikacija. Sposobnost zalaganja za sebe i svoje interese, istovremeno uzimajući u obzir interese i ciljeve druge strane. Ali znači li to da se uvijek moramo ponašati asertivno?
Vjerujemo da je život puno složeniji i raznolikiji od pukog biti asertivan u svim situacijama. U našem pristupu asertivna komunikacija JE IZBOR.
Njegova je primjena kontekstualna i nije prikladna u svim situacijama. Međutim, to je najbolji izbor u kritičkim razgovorima. To je ono na što se usredotočujemo u našem obnovljenom programu kako bismo vas podržali u unutarnjoj i vanjskoj komunikaciji.

PROGRAM je dizajniran u modularnoj strukturi kako bi omogućio maksimalno prilagođavanje potrebama vaše organizacije i radnim situacijama.
Glavni dio programa usredotočen je na osnovna načela asertivne komunikacije i pruža uvid u specifične obrasce razmišljanja (ego stanja) koji leže iza instinktivnog i naučenog ponašanja i utječu na naš stil. Podučava osnovne asertivne komunikacijske tehnike koje se koriste u svakodnevnim situacijama: kako se ponašati asertivno i kako se nositi s agresivnim ili pasivnim ponašanjem asertivnim komunikacijskim tehnikama.
Drugi dio programa posebno se fokusira na suočavanje s odabranim kritičnim situacijama uz pomoć različitih praktičnih naprednih tehnika i procesa.
Ciljevi tečaja
- koristiti komunikacijske vještine zbog kojih postajete dobri “odašiljači”, “prijemnici” i “ispitivači”
- vježbaju metodu samoasertivne komunikacije tijekom svog rada
- formulirati svoje potrebe i očekivanja na jasan, sažet i asertivan način
- uspostavljaju partnerske odnose tijekom njihove komunikacije
- naučiti i vježbati nekoliko asertivnih tehnika komunikacije koje se mogu koristiti u kritičkim razgovorima
- vježbajte asertivno ponašanje u specifičnim kritičkim razgovorima tvrtke
Teme
I. Osnove asertivnosti
- Pojam i pozadina asertivnosti
- Razumijevanje ego stanja – načina razmišljanja koji stoji iza našeg ponašanja
- Zašto i kada biti asertivan?
- Kako biti asertivan – principi i osnovne tehnike
II. Popis kritičnih razgovora
- Davanje i primanje povratnih informacija
- Asertivno izgovarajući “ne”
- Davanje i primanje loših vijesti
- Asertivno rješavanje pritužbi
- Asertivno rješavanje sukoba
III. Dodatne tehnike asertivnosti