Zatvoriti
 Zatvoriti

DEVELOR Hrvatska

Pregledajte sve kontakte
Upcoming events
Magazine  

Pronađeno u Usluge i rješenja

  • Unesite najmanje 3 znaka u unos pretraživanja kako biste pronašli rješenja.
Pregledajte Sve Usluge

Pronađeno u Resursima

  • Unesite najmanje 3 znaka u ulaz za pretraživanje da biste pronašli resurse.
Istražite sve Resurse
  Kontaktirajte nas

Za koga je to?

  • Prodavači na svim razinama

Koliko ljudi?

8-12 (prikaz, stručni)

Koliko će to trajati?

1 dan

Prodaja i CX
  • Radionica

Općeniti prodajni trening ponekad donese više štete nego koristi. Moramo osigurati da su nam u fokusu prodajni ciljevi, ako to učinimo, možemo prepoznati koja su ponašanja prodajne sile ključna za realizaciju strategije.

Ovaj program obično služi kao polazna točka prije sveobuhvatnih procesa razvoja prodaje. U okviru radionice uvodimo 3 aspekta na temelju kojih se svaka prodajna situacija može klasificirati u složeni sustav, Mandala prodaje. Zatim ispitujemo opće prodajne situacije, njihovu učinkovitost i čimbenike koji utječu na uspjeh slučaja. Radionica daje okvir za otkrivanje opsega postojanja potrebnih čimbenika i nedostajućih područja koja trebaju razvoj.

Na tečaju polaznici definiraju sve prodajne susrete karakteristične za njihove organizacije i upoznaju se sa značajem svake situacije na temelju Situacijskog modela prodaje. Upoznaju se s prodajnim ponašanjima koja vode do uspjeha, potrebnim vještinama i područjima koja zahtijevaju daljnje poboljšanje. Nadalje, sudionici postaju svjesni različitih očekivanja kupaca, razumiju kako se mogu prepoznati skrivene potrebe kupaca i koje se tehnike moraju koristiti da bi se nadmašila očekivanja kupaca.

Ciljevi tečaja

  • prepoznati prodajne susrete
  • primijeniti i prilagoditi Situacijski muški model
  • dati prioritet prodajnim situacijama tvrtke
  • definirati očekivanja kupaca tvrtke
  • dizajnirajte odgovarajući ” proces prodaje tvrtke ” ili procese
  • steknite detaljno razumijevanje tvrtkinih kupaca

Teme

  • Očekivanja kupaca
  • Situacijski prodajni model
  • Utvrđivanje i određivanje prioriteta prodajnih situacija tvrtke
  • Dizajniranje obrazaca ponašanja koji premašuju očekivanja
  • Dizajniranje procesa prodaje tvrtke

Looking for help with Radionica situacijske prodaje?

Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

Povezana rješenja

Povezani članci