Zatvoriti
 Zatvoriti

DEVELOR Hrvatska

Pregledajte sve kontakte
Upcoming events
Magazine  

Pronađeno u Usluge i rješenja

  • Unesite najmanje 3 znaka u unos pretraživanja kako biste pronašli rješenja.
Pregledajte Sve Usluge

Pronađeno u Resursima

  • Unesite najmanje 3 znaka u ulaz za pretraživanje da biste pronašli resurse.
Istražite sve Resurse
  Kontaktirajte nas

Za koga je to?

  • Prodavači
  • Osoblje tehničke podrške
  • Voditelji prodaje

Koliko ljudi?

8-12 (prikaz, stručni)

Koliko će to trajati?

2 dana

Prodaja i CX
  • Trening u učionici
  • Virtualni trening

Znamo li zaista zašto je jedan prodavač bolji od drugog? Što povećava učinkovitost prodavača?

Vrlo često potvrđena praksa i dugoročni obrazac ponašanja otežavaju posao prodavača. U mnogim slučajevima prodavač nije ni svjestan svojih loših navika. Nije dovoljno ako je netko motiviran da postane dobar prodavač, on mora znati i postupak i metode, kako to postići.

PROCES KONZULTATIVNE PRODAJE pažljivo je osmišljen svjestan pristup prodaji s naglaskom na očekivanja i potrebe klijenata. Podržava prodavače da se istaknu u pregovorima s klijentima. Proces se temelji na sljedećem pojmu: ako kupci vjeruju prodavaču koji može isporučiti proizvod koji u potpunosti odgovara njihovim potrebama i budžetu, nema prepreka za prodaju.

Consultative sales process

TEČAJ OBJAŠNJA faze prodajnog procesa koje se odnose na tržište i klijenta, ciljeve i idealno ponašanje prodavatelja u svakoj fazi, ovisno o očekivanjima kupca i vrsti ponašanja kupca. Uz praktične pristupe i situacijske vježbe specifične za tvrtku povezane sa svakim korakom procesa, sudionici će postati svjesni kako planirati i upravljati cjelokupnim prodajnim susretom s kupcem, usredotočujući se na dugoročni win-win odnos.

Ciljevi tečaja

  • slijediti konzultativni prodajni postupak prilagođen tvrtki
  • pripremite se i stvorite pravu atmosferu za prodajni poziv
  • prilagoditi svoje ponašanje stilu kupca i izgraditi povjerenje u sebe i proizvode / usluge tvrtke
  • postavite prava pitanja kako biste saznali potrebe potencijalnog kupca
  • predstavite proizvode / usluge tvrtke na uvjerljiv način predstavljanjem personaliziranih pogodnosti
  • pravilno upravljati prigovorima i zaključiti posao

Teme

  • Savjetodavni postupak prodaje i idealno ponašanje prodavača u svakoj fazi
  • Svjesna priprema za prodajni susret: izgradnja vjerodostojnosti i povjerenja prije sastanka
  • Develorova DDS tipologija – jedinstveni prodajno orijentirani sustav tipologije kupaca
  • Koji su motivi kupnje i kako ih otkriti
  • Predstavljanje personalizirane prednosti proizvoda tvrtke
  • Uklanjanje zapreka kod prodaje, rješavanje prigovora i nedoumica
  • Zatvaranje dogovora i daljnji zadaci

Looking for help with Savjetodavna prodaja

Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

Povezana rješenja

Povezani članci