Zatvoriti
 Zatvoriti

DEVELOR Hrvatska

Pregledajte sve kontakte
Upcoming events
Magazine  

Pronađeno u Usluge i rješenja

  • Unesite najmanje 3 znaka u unos pretraživanja kako biste pronašli rješenja.
Pregledajte Sve Usluge

Pronađeno u Resursima

  • Unesite najmanje 3 znaka u ulaz za pretraživanje da biste pronašli resurse.
Istražite sve Resurse
  Kontaktirajte nas

Za koga je to?

  • Profesionalci Službe za korisnike i Tehničku podršku

Koliko ljudi?

8 - 12

Koliko će to trajati?

2 dana

  • Trening u učionici
  • Virtualni trening

Naravno, možemo! Ovaj tečaj daje praktični odgovor kako.

Često rad prodavača ili kolega iz brige za kupce ometa rigidna praksa i postavljeni obrasci ponašanja, a u većini slučajeva čak mogu biti i nesvjesni takvih nepovoljnih navika. Izazov im je prepoznati situacije UP&Cross unakrsne prodaje i iskoristiti priliku za novu prodaju. To zahtijeva promjenu u njihovom stavu, a također i naučiti nove prodajne tehnike koje će im pomoći da prevladaju mogući otpor.

Tečaj se fokusira na pobjedničke prodajne metode i komunikacijske tehnike s gledišta kupca i gradi solidan logičan proces komunikacije u kojem se način razmišljanja kupca postupno prebacuje iz nepotrebnosti u želju za kupnjom novog proizvoda ili usluge.

Transactional cross-selling

Praktičnim pristupima i situacijskim vježbama specifičnim za tvrtku sudionici će postati svjesni kako voditi kupca u smjeru, koji će rezultirati većim prometom, i što je još važnije, većom razinom zadovoljstva kupaca.

Ciljevi tečaja

  • uspostaviti povjerenje kupaca
  • prepoznati različita ponašanja kupaca; odaberite pravo ponašanje prodavača u svakom slučaju
  • prepoznati i iskoristiti mogućnosti za unakrsnu prodaju i podizanje potreba
  • podizati i istraživati ​​potrebe kupaca
  • pružiti pregled prilagođen svakoj vrsti kupca
  • dati uvjerljivu prezentaciju proizvoda / usluga tvrtke, kao i trenutne promocije prodaje
  • usredotočite se na osobne potrebe kupaca
  • istražiti korijene prigovora i učinkovito ih riješiti

Teme

  • Način razmišljanja kupca, čiji je cilj koristiti postojeći proizvod ili riješiti žalbu
  • Transakcijski postupak unakrsne prodaje
  • Prethodna pitanja i probna ponuda
  • Komunikacijska tehnika pregleda
  • Pitanja o procjeni potreba u transakcijskoj situaciji
  • Metodologije stjecanja predanosti
  • Predstavljajući personalizirane pogodnosti proizvoda / usluga tvrtke
  • Uklanjanje zapreka kod prodaje: rješavanje prigovora i nedoumica

Looking for help with Transakcijski cross-selling?

Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

Povezana rješenja

Povezani članci