Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Upcoming events
Magazine  

Pronađeno u Usluge i rješenja

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Pregledajte Sve Usluge

Pronađeno u Resursima

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Istražite sve Resurse
  Contact Us
Prodaja kakva je bila, je gotova stvar

Iako se čini da je u većini zemalja strogi lockdown gotova stvar, neke su se navike promijenile; liječnici su otkrili da ne trebaju osobno vidjeti farmaceutske predstavnike, upravitelji maloprodajnih trgovina slobodno naručuju putem interneta... Prodajne organizacije trebaju izgraditi nove načine pristupanja kupcima i redefinirati ponašanja prodavača tijekom interakcija s kupcima.

Virtualni sastanci po svojoj su prirodi različiti od fizičkih.Iako bi neke dosadašnje prakse mogle i dalje funkcionirati, očekivanja kupaca u gotovo svim industrijama su evoluirala. Da bi i sami evoluirali, prodavači prvo moraju promijeniti način razmišljanja iz "Ponovno će se posao vratiti na staro" u "Svijet je nov, prilagodimo se". Tada se njihove vještine potrebne za izgradnju povjerenja, procjenu potreba kupaca i predstavljanje proizvoda ili rješenja mogu ažurirati u skladu s novom stvarnošću.

Insight 1

Manje vremena za gradnju povjerenja

Ovih dana – bez obzira na to susrećemo li se osobno ili online putem – mogućnosti za izgradnju povjerenja su ograničene. I online komunikacija i pravila socijalnog distanciranja ograničavaju naše mogućnosti da ostavimo dobar dojam. Kupci se manje odlučuju na nepotrebne kupnje. Neizvjesna budućnost prisiljava klijente da budu oprezniji i manje odlučni. Prodajna ponašanja, koja su možda bila zanemarena, trebaju se pojačati. Sada nam je važnije da se prodavač svjesno prilagodi klijentu kako bi izgradio odnos, kako bi se strukturirano pripremio za svaku interakciju s namjerom da premaši očekivanja.

Rad s prodavačima započinjemo formiranjem načina razmišljanja kako bi bili spremni prihvatiti činjenicu da je promjena potrebna. Tada treniramo dokazana učinkovita ponašanja i dodajemo nove načine koji su prikladni za novo normalno. To radimo koristeći provjerene koncepte u praktičnim situacijama iz njihovog posla

Insight 2

Prodaja je puno više od ispunjavanja naruđbe

Sve veći pomak prema online smanjuje pravu procjenu potreba. Danas Teslu (auto) možete naručiti s pet klikova. Kupci imaju pogrešnu percepciju da je njihova odluka bez savjetovanja sa stručnjakom, jednako dobro informirana i prilagođena njihovim potrebama kao i ona uz savjetovanje.

Ključni izazov prodaje tada postaje uvjeriti da je prodavač u ulozi stručnjaka, neophodan. A to jača potrebu prodavača da budu obučeni za savjetnika od povjerenja. Zato se DEVELOR tijekom prodajnih programa usredotočuje na razumijevanje svih uloga prodavača.

Insight 3

Interakcija je važno iskustvo

Lažni dojam “Mogu sve naručiti putem interneta” također dovodi u pitanje važnost osobnog korisničkog iskustva. Kao posljedica toga, tvrtka ili prelazi u potpunosti na online ili mora pružiti najbolju prodaju i iskustvo kupca, da bi preživjela. Definiranje putovanja kupca u novoj stvarnosti, treniranje kritičnih osobnih interakcija i osiguravanje da se dobro izvrše presudno je za tvrtke koje žele maksimizirati vrijednost osobne interakcije u prodaji.

Naš fokus u razvoju prodaje ostaje na premašivanju očekivanja kupaca, trenirajući pobjednički obrazac komunikacije i korištenjem operativnih rutina koje ih kontinuirano jačaju.

Our solutions for this topic

Related articles

Looking for help with Sales?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali.