- Trening u učionici
- Virtualni trening
8 - 12
2 dana
U 21. stoljeću, kako se interakcije s klijentima sve više usmjeravaju na internet, sve je teže doći do novih kupaca, pa aktivnosti potrage za novim klijentima postaju nužne za organizacije.
Traženje novih klijenata zahtijeva strpljenje i ustrajnost. Nisu samo prodavači ti koji primaju velik broj odbijanja i prigovora, već je vrijeme “sales leada” dugo i oni moraju biti na pravom mjestu u pravo vrijeme. Umjetnost je u poznavanju idealnog ponašanja u utjecaju na više ljudi u organizaciji kako bi se osiguralo zaključivanje dogovora.
Tečaj je osmišljen kako bi prodavači shvatili kako organizacije donose odluke o kupnji kako bi mogle izgraditi pobjedničke strategije. Tečaj istražuje učinkovite procese i povezane prodajne ciljeve, aktivnosti i djelotvorna ponašanja kako bi prodavačima omogućio uspjeh u prodajnim akvizicijama.
Sudionici programa razumiju proces kupnje i njegove faze te uče o idealnom ponašanju koje povećava šanse za sklapanje posla. Tada otkrivaju da je više ljudi u organizaciji formalno ili neformalno uključeno u donošenje odluke, svi oni s različitim odgovornostima i interesima, kojima se trgovci trebaju obratiti. Sudionici također uče praktični postupak korak po korak, koji jamči najveću vjerojatnost uspjeha u dogovaranju sastanka, gdje mogu pokazati svoju vjerodostojnost, steći povjerenje i predstaviti svoju vrijednost.
Ciljevi tečaja
Teme
Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.