Zatvoriti
 Zatvoriti

DEVELOR Hrvatska

    Pregledajte sve kontakte
    Upcoming events
    Magazine  

    Pronađeno u Usluge i rješenja

    • Unesite najmanje 3 znaka u unos pretraživanja kako biste pronašli rješenja.
    Pregledajte Sve Usluge

    Pronađeno u Resursima

    • Unesite najmanje 3 znaka u ulaz za pretraživanje da biste pronašli resurse.
    Istražite sve Resurse
      Kontaktirajte nas

    Za koga je to?

    • Prodajni profesionalci u B2B prodaji

    Koliko ljudi?

    8 - 12

    Koliko će to trajati?

    2 dana

    Prodaja i CX
    • Trening u učionici
    • Virtualni trening

    U 21. stoljeću, kako se interakcije s klijentima sve više usmjeravaju na internet, sve je teže doći do novih kupaca, pa aktivnosti potrage za novim klijentima postaju nužne za organizacije.

    Traženje novih klijenata zahtijeva strpljenje i ustrajnost. Nisu samo prodavači ti koji primaju velik broj odbijanja i prigovora, već je vrijeme “sales leada” dugo i oni moraju biti na pravom mjestu u pravo vrijeme. Umjetnost je u poznavanju idealnog ponašanja u utjecaju na više ljudi u organizaciji kako bi se osiguralo zaključivanje dogovora.

    Tečaj je osmišljen kako bi prodavači shvatili kako organizacije donose odluke o kupnji kako bi mogle izgraditi pobjedničke strategije. Tečaj istražuje učinkovite procese i povezane prodajne ciljeve, aktivnosti i djelotvorna ponašanja kako bi prodavačima omogućio uspjeh u prodajnim akvizicijama.

    Research-based acquisition

    Sudionici programa razumiju proces kupnje i njegove faze te uče o idealnom ponašanju koje povećava šanse za sklapanje posla. Tada otkrivaju da je više ljudi u organizaciji formalno ili neformalno uključeno u donošenje odluke, svi oni s različitim odgovornostima i interesima, kojima se trgovci trebaju obratiti. Sudionici također uče praktični postupak korak po korak, koji jamči najveću vjerojatnost uspjeha u dogovaranju sastanka, gdje mogu pokazati svoju vjerodostojnost, steći povjerenje i predstaviti svoju vrijednost.

    Ciljevi tečaja

    • razumjeti faze kupčevog ciklusa kupnje; u skladu s tim dizajnirati prilagođena ponašanja
    • identificirati članove jedinica odlučivanja; otkrijte njihove motive i prilagodite prezentacije tim motivima
    • provesti istraživanje za poznate i skrivene potrebe
    • osmislite pobjedničku strategiju kontaktiranja i prilagodite e-poštu kako biste stvorili nezaboravan prvi dojam
    • pripremite se za prvi dojam putem telefonskog poziva na prilagođen način
    • izvršite legendarnu pripremu s neočekivanim činjenicama kako biste stvorili povjerenje i vjerodostojnost kupaca

    Teme

    • Tri razloga poricanja
    • Ciklus kupnje – kada ljudi kupuju
    • Jedinice za donošenje odluka (DMU)
    • Proces akvizicije zasnovan na istraživanju
    • Kontaktni kanali i njihova upotreba
    • Kuka (Hook) – pravi razlog za stupanje u kontakt
    • Strategije za akviziciju, dizajniranje strategija za tvrtke
    • Dogovaranje sastanka vježbe za specifične situacije tvrtke ili telefonski pozivi potencijalnim kupcima tvrtke

    Looking for help with Akvizicija klijenata bazirana na Istraživanju?

    Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

      Povezana rješenja

      Povezani članci