- Virtualni trening
- Trening u učionici
8 - 12
1 dan
Ispitujemo vrste povjerenja koje se mogu uspostaviti između prodavača i kupca, a zatim će se, ovisno o vašoj vrsti industrije i vašoj osobnosti, izraditi strategija povjerenja. Tijekom cijelog tečaja radimo s DEVELOR-ovim trokutom odnosa, jedinstvenim alatom za određivanje načina na koji će prodavači uspostaviti povjerenje i povećati šanse za zaključenje posla.
Jednom kad se strategija uspostavi, tečaj prolazi kroz niz tehnika i njihovu primjenu u stvarnom životu. Oni uključuju načine stvaranja povoljnog prvog dojma i druge tehnike za povećanje vaše “simpatičnosti” “; prilagođavanje prodavačkog ponašanja kupčevom ponašanje temeljeno na DDS tipologiji ponašanja pri kupnji i 6 načina utjecaja kako je istraživao dr. Cialdini. U drugom dijelu programa usredotočeni smo na prodajni način razmišljanja (mindset) i na to kako on utječe na načine na koje možemo premašiti očekivanja kupaca.”
Jedinstvenost tečaja je prepoznavanje da ne postoji jedan način izgradnje povjerenja. Ovisno o vrsti industrije i prodajnoj strategiji vaše organizacije, prodavači moraju prilagoditi svoje načine izgradnje povjerenja i vjerodostojnosti. Prilagođene situacijske vježbe pomažu sudionicima da prepoznaju koju vrstu povjerenja kupac preferira, što će dovesti do uspješnog rezultata prodaje.
Ciljevi tečaja
Teme
Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.