Zatvoriti
 Zatvoriti

DEVELOR Hrvatska

    Pregledajte sve kontakte
    Upcoming events
    Magazine  

    Pronađeno u Usluge i rješenja

    • Unesite najmanje 3 znaka u unos pretraživanja kako biste pronašli rješenja.
    Pregledajte Sve Usluge

    Pronađeno u Resursima

    • Unesite najmanje 3 znaka u ulaz za pretraživanje da biste pronašli resurse.
    Istražite sve Resurse
      Kontaktirajte nas

    Za koga je to?

    • Ljudi iz prodaje i nabave
    • Menadžeri i podređeni koji surađuju s internim ili eksternim klijentima

    Koliko ljudi?

    8 - 12

    Koliko će to trajati?

    1 dan

    Prodaja i CX
    • Trening u učionici
    • Virtualni trening

    Ispitujemo vrste povjerenja koje se mogu uspostaviti između prodavača i kupca, a zatim će se, ovisno o vašoj vrsti industrije i vašoj osobnosti, izraditi strategija povjerenja. Tijekom cijelog tečaja radimo s DEVELOR-ovim trokutom odnosa, jedinstvenim alatom za određivanje načina na koji će prodavači uspostaviti povjerenje i povećati šanse za zaključenje posla.

    Jednom kad se strategija uspostavi, tečaj prolazi kroz niz tehnika i njihovu primjenu u stvarnom životu. Oni uključuju načine stvaranja povoljnog prvog dojma i druge tehnike za povećanje vaše “simpatičnosti” “; prilagođavanje prodavačkog ponašanja kupčevom ponašanje temeljeno na DDS tipologiji ponašanja pri kupnji i 6 načina utjecaja kako je istraživao dr. Cialdini. U drugom dijelu programa usredotočeni smo na prodajni način razmišljanja (mindset) i na to kako on utječe na načine na koje možemo premašiti očekivanja kupaca.”

    Trust-based relationship building

    Jedinstvenost tečaja je prepoznavanje da ne postoji jedan način izgradnje povjerenja. Ovisno o vrsti industrije i prodajnoj strategiji vaše organizacije, prodavači moraju prilagoditi svoje načine izgradnje povjerenja i vjerodostojnosti. Prilagođene situacijske vježbe pomažu sudionicima da prepoznaju koju vrstu povjerenja kupac preferira, što će dovesti do uspješnog rezultata prodaje.

    Ciljevi tečaja

    • Razumjeti preduvjete kupnje
    • Prepoznajte vrste povjerenja koje se mogu uspostaviti između prodavača i kupca
    • Odredite svoju strategiju povjerenja pomoću DEVELOR-ovog trokuta odnosa
    • Prilagodite svoje ponašanje kupcu poštujući DDS tipologiju kupaca
    • Odredite svoj prodajni “pečat”
    • Utjecati na vašeg kupca
    • Ostaviti impresivan prvi dojam

    Teme

    • Preduvjeti prodaje
    • Pregled prodajnog procesa
    • Otisak prodaje
    • Vrste povjerenja – DEVELOR-ov trokut odnosa
    • Stav Bakkal
    • 6 principa Utjecaja
    • Analogija Prodaje & Suradnja
    • Kako ostaviti pozitivan prvi dojam
    • Savjeti za dopadljivost
    • DDS – Tipologija ponašanja kupaca

    Looking for help with Izgradnja odnosa temeljenog na povjerenju?

    Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

      Povezana rješenja

      Povezani članci