Zatvoriti
 Zatvoriti

DEVELOR Hrvatska

    Pregledajte sve kontakte
    Magazine  

    Pronađeno u Usluge i rješenja

    • Unesite najmanje 3 znaka u unos pretraživanja kako biste pronašli rješenja.
    Pregledajte Sve Usluge

    Pronađeno u Resursima

    • Unesite najmanje 3 znaka u ulaz za pretraživanje da biste pronašli resurse.
    Istražite sve Resurse
      Kontaktirajte nas

    Za koga je to?

    • Vođe i podređeni čiji posao zahtijeva učinkovitu komunikaciju s kolegama i klijentima

    Koliko ljudi?

    8 - 12

    Koliko će to trajati?

    2 dana

    • Trening u učionici
    • Virtualni trening

    U mnogim slučajevima odgovor je asertivna komunikacija. Sposobnost zalaganja za sebe i svoje interese, istovremeno uzimajući u obzir interese i ciljeve druge strane. Ali znači li to da se uvijek moramo ponašati asertivno?

    Vjerujemo da je život puno složeniji i raznolikiji od pukog biti asertivan u svim situacijama. U našem pristupu asertivna komunikacija JE IZBOR.

    Njegova je primjena kontekstualna i nije prikladna u svim situacijama. Međutim, to je najbolji izbor u kritičkim razgovorima. To je ono na što se usredotočujemo u našem obnovljenom programu kako bismo vas podržali u unutarnjoj i vanjskoj komunikaciji.

    Assertive communication - Critical conversations

    PROGRAM je dizajniran u modularnoj strukturi kako bi omogućio maksimalno prilagođavanje potrebama vaše organizacije i radnim situacijama.

    Glavni dio programa usredotočen je na osnovna načela asertivne komunikacije i pruža uvid u specifične obrasce razmišljanja (ego stanja) koji leže iza instinktivnog i naučenog ponašanja i utječu na naš stil. Podučava osnovne asertivne komunikacijske tehnike koje se koriste u svakodnevnim situacijama: kako se ponašati asertivno i kako se nositi s agresivnim ili pasivnim ponašanjem asertivnim komunikacijskim tehnikama.

    Drugi dio programa posebno se fokusira na suočavanje s odabranim kritičnim situacijama uz pomoć različitih praktičnih naprednih tehnika i procesa.

    Ciljevi tečaja

    • koristiti komunikacijske vještine zbog kojih postajete dobri “odašiljači”, “prijemnici” i “ispitivači”
    • vježbaju metodu samoasertivne komunikacije tijekom svog rada
    • formulirati svoje potrebe i očekivanja na jasan, sažet i asertivan način
    • uspostavljaju partnerske odnose tijekom njihove komunikacije
    • naučiti i vježbati nekoliko asertivnih tehnika komunikacije koje se mogu koristiti u kritičkim razgovorima
    • vježbajte asertivno ponašanje u specifičnim kritičkim razgovorima tvrtke

    Teme

    I. Osnove asertivnosti

    • Pojam i pozadina asertivnosti
    • Razumijevanje ego stanja – načina razmišljanja koji stoji iza našeg ponašanja
    • Zašto i kada biti asertivan?
    • Kako biti asertivan – principi i osnovne tehnike

    II. Popis kritičnih razgovora

    • Davanje i primanje povratnih informacija
    • Asertivno izgovarajući “ne”
    • Davanje i primanje loših vijesti
    • Asertivno rješavanje pritužbi
    • Asertivno rješavanje sukoba

    III. Dodatne tehnike asertivnosti

    Looking for help with Kritična komunikacija?

    Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

      Povezana rješenja

      Povezani članci