Zatvoriti
 Zatvoriti

DEVELOR Hrvatska

    Pregledajte sve kontakte
    Upcoming events
    Magazine  

    Pronađeno u Usluge i rješenja

    • Unesite najmanje 3 znaka u unos pretraživanja kako biste pronašli rješenja.
    Pregledajte Sve Usluge

    Pronađeno u Resursima

    • Unesite najmanje 3 znaka u ulaz za pretraživanje da biste pronašli resurse.
    Istražite sve Resurse
      Kontaktirajte nas

    Za koga je to?

    • Menadžeri na svim nivoima
    • Članovi multikulturalnih timova

    Koliko ljudi?

    8 - 12

    Koliko će to trajati?

    2 dana

    • Trening u učionici
    • Virtualni trening

    Sve kulture imaju svoje obrasce, navike i običaje, koji su ugrađeni u način na koji komuniciraju, način ponašanja i način donošenja odluka.

    Ponekad mislimo da su stranci čudni. Možemo uživati ​​u razlikama koje one donose, iako se također osjećamo frustrirano zbog tih razlika u drugim situacijama. Možda će biti teško prihvatiti njihove sklonosti i ne doživljavati ih kao smetnju već kao priliku učiti od njih i nadograđivati ​​ih!

    Interkulturnu vještinu smatramo dijelom upravljanja znanjem i prešutnim znanjem specifičnim za tvrtku. U našem programu omogućujemo polaznicima da shvate ovu složenu kompetenciju kao alat strateškog razmišljanja i planiranja, kao izvor konkurentske prednosti i dodane vrijednosti, te pomažemo polaznicima da razviju uz to povezana znanja i vještine tijekom treninga.

    Multicultural communication

    U ovom će tečaju polaznici otkriti temelje kulturoloških razlika i razloge koji stoje iza njih na temelju Hofstedeova modela. Imat će priliku usporediti svoju “kućnu kulturu” s “kulturom domaćina” u različitim dimenzijama i dobit će praktične savjete o tome kako se kretati u multikulturalnom okruženju.

    Ciljevi tečaja

    • razumjeti prirodu i nastanak “kulture”
    • razumjeti razloge različitih kulturoloških dimenzija uz pomoć Hofstedeova modela
    • otkriti obrasce komunikacije i razmišljanja iza njih
    • naučiti o polikroničnim i monokroničnim percepcijama vremena i njihovom utjecaju na ponašanje
    • bolje dekodirati poruke visokog i niskog konteksta
    • razumjeti obrasce slušanja različitih kultura
    • naučiti o poslovnom bontonu odabranih kultura
    • bolje prilagoditi komunikaciju drugim kulturama

    Teme

    • Što je kultura – što oblikuje kulturu?
    • Hofstedeve dimenzije
    • Kulturne primjene Hofstedea u tvrtki
    • Komunikacija niskog i visokog konteksta
    • Uzorci aktivnog slušanja
    • Monokrona i polikrona percepcija vremena situacijske vježbe specifične za tvrtku

    Looking for help with Multikulturalna komunikacija?

    Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

      Povezana rješenja

      Povezani članci