Zatvoriti    

    DEVELOR d.o.o.
    10000 Zagreb
    Palinovečka 19G
    MBS: 080682785

    Pregledajte sve kontakte
    Kontaktirajte nas    
    • Stav i način razmišljanja (mindset)
    • Vodstvo i Menadžment
    • Briga o kupcima (customer care), Prodaja i Pregovaranje
    • Osobna produktivnost & Komunikacija
    • Izgradnja tima & Suradnja
    • Procjena & Dijagnostika
    • HR savjetovanje & Coaching
    • Sve usluge
    Trening zasnovan na igrama (game-based)

    VUCA Mindset – Oblak dima nad Evropom

    Trening zasnovan na igrama (game-based)

    Adaptivni Leadership – Misija na Mars

    Virtualni trening

    Growth mindset

    Trening zasnovan na igrama (game-based)

    Onboarding games

    Trening u učionici

    Work-Life balans

    Trening u učionici

    Tehnike intervjua

    Pronađeno u Usluge i rješenja

    • Unesite najmanje 3 znaka u unos pretraživanja kako biste pronašli rješenja.
    Pregledajte Sve Usluge

    Pronađeno u Resursima

    • Unesite najmanje 3 znaka u ulaz za pretraživanje da biste pronašli resurse.
    Istražite sve Resurse

    Za koga je to?

    • Prodavači na svim razinama

    Koliko ljudi?

    8-12 (prikaz, stručni)

    Koliko će to trajati?

    1 dan

    Prodaja i CX
    • Radionica

    Općeniti prodajni trening ponekad donese više štete nego koristi. Moramo osigurati da su nam u fokusu prodajni ciljevi, ako to učinimo, možemo prepoznati koja su ponašanja prodajne sile ključna za realizaciju strategije.

    Ovaj program obično služi kao polazna točka prije sveobuhvatnih procesa razvoja prodaje. U okviru radionice uvodimo 3 aspekta na temelju kojih se svaka prodajna situacija može klasificirati u složeni sustav, Mandala prodaje. Zatim ispitujemo opće prodajne situacije, njihovu učinkovitost i čimbenike koji utječu na uspjeh slučaja. Radionica daje okvir za otkrivanje opsega postojanja potrebnih čimbenika i nedostajućih područja koja trebaju razvoj.

    Na tečaju polaznici definiraju sve prodajne susrete karakteristične za njihove organizacije i upoznaju se sa značajem svake situacije na temelju Situacijskog modela prodaje. Upoznaju se s prodajnim ponašanjima koja vode do uspjeha, potrebnim vještinama i područjima koja zahtijevaju daljnje poboljšanje. Nadalje, sudionici postaju svjesni različitih očekivanja kupaca, razumiju kako se mogu prepoznati skrivene potrebe kupaca i koje se tehnike moraju koristiti da bi se nadmašila očekivanja kupaca.

    Ciljevi tečaja

    • prepoznati prodajne susrete
    • primijeniti i prilagoditi Situacijski muški model
    • dati prioritet prodajnim situacijama tvrtke
    • definirati očekivanja kupaca tvrtke
    • dizajnirajte odgovarajući ” proces prodaje tvrtke ” ili procese
    • steknite detaljno razumijevanje tvrtkinih kupaca

    Teme

    • Očekivanja kupaca
    • Situacijski prodajni model
    • Utvrđivanje i određivanje prioriteta prodajnih situacija tvrtke
    • Dizajniranje obrazaca ponašanja koji premašuju očekivanja
    • Dizajniranje procesa prodaje tvrtke

    Looking for help with Radionica situacijske prodaje?

    Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

      Povezana rješenja

      Povezani članci