- Radionica
8-12 (prikaz, stručni)
1 dan
Općeniti prodajni trening ponekad donese više štete nego koristi. Moramo osigurati da su nam u fokusu prodajni ciljevi, ako to učinimo, možemo prepoznati koja su ponašanja prodajne sile ključna za realizaciju strategije.
Ovaj program obično služi kao polazna točka prije sveobuhvatnih procesa razvoja prodaje. U okviru radionice uvodimo 3 aspekta na temelju kojih se svaka prodajna situacija može klasificirati u složeni sustav, Mandala prodaje. Zatim ispitujemo opće prodajne situacije, njihovu učinkovitost i čimbenike koji utječu na uspjeh slučaja. Radionica daje okvir za otkrivanje opsega postojanja potrebnih čimbenika i nedostajućih područja koja trebaju razvoj.
Na tečaju polaznici definiraju sve prodajne susrete karakteristične za njihove organizacije i upoznaju se sa značajem svake situacije na temelju Situacijskog modela prodaje. Upoznaju se s prodajnim ponašanjima koja vode do uspjeha, potrebnim vještinama i područjima koja zahtijevaju daljnje poboljšanje. Nadalje, sudionici postaju svjesni različitih očekivanja kupaca, razumiju kako se mogu prepoznati skrivene potrebe kupaca i koje se tehnike moraju koristiti da bi se nadmašila očekivanja kupaca.
Ciljevi tečaja
Teme
Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.