Zatvoriti
 Zatvoriti

DEVELOR Hrvatska

    Pregledajte sve kontakte
    Upcoming events
    Magazine  

    Pronađeno u Usluge i rješenja

    • Unesite najmanje 3 znaka u unos pretraživanja kako biste pronašli rješenja.
    Pregledajte Sve Usluge

    Pronađeno u Resursima

    • Unesite najmanje 3 znaka u ulaz za pretraživanje da biste pronašli resurse.
    Istražite sve Resurse
      Kontaktirajte nas

    Za koga je to?

    • Prodavači
    • Osoblje tehničke podrške
    • Voditelji prodaje

    Koliko ljudi?

    8-12 (prikaz, stručni)

    Koliko će to trajati?

    2 dana

    Prodaja i CX
    • Trening u učionici
    • Virtualni trening

    Znamo li zaista zašto je jedan prodavač bolji od drugog? Što povećava učinkovitost prodavača?

    Vrlo često potvrđena praksa i dugoročni obrazac ponašanja otežavaju posao prodavača. U mnogim slučajevima prodavač nije ni svjestan svojih loših navika. Nije dovoljno ako je netko motiviran da postane dobar prodavač, on mora znati i postupak i metode, kako to postići.

    PROCES KONZULTATIVNE PRODAJE pažljivo je osmišljen svjestan pristup prodaji s naglaskom na očekivanja i potrebe klijenata. Podržava prodavače da se istaknu u pregovorima s klijentima. Proces se temelji na sljedećem pojmu: ako kupci vjeruju prodavaču koji može isporučiti proizvod koji u potpunosti odgovara njihovim potrebama i budžetu, nema prepreka za prodaju.

    Consultative sales process

    TEČAJ OBJAŠNJA faze prodajnog procesa koje se odnose na tržište i klijenta, ciljeve i idealno ponašanje prodavatelja u svakoj fazi, ovisno o očekivanjima kupca i vrsti ponašanja kupca. Uz praktične pristupe i situacijske vježbe specifične za tvrtku povezane sa svakim korakom procesa, sudionici će postati svjesni kako planirati i upravljati cjelokupnim prodajnim susretom s kupcem, usredotočujući se na dugoročni win-win odnos.

    Ciljevi tečaja

    • slijediti konzultativni prodajni postupak prilagođen tvrtki
    • pripremite se i stvorite pravu atmosferu za prodajni poziv
    • prilagoditi svoje ponašanje stilu kupca i izgraditi povjerenje u sebe i proizvode / usluge tvrtke
    • postavite prava pitanja kako biste saznali potrebe potencijalnog kupca
    • predstavite proizvode / usluge tvrtke na uvjerljiv način predstavljanjem personaliziranih pogodnosti
    • pravilno upravljati prigovorima i zaključiti posao

    Teme

    • Savjetodavni postupak prodaje i idealno ponašanje prodavača u svakoj fazi
    • Svjesna priprema za prodajni susret: izgradnja vjerodostojnosti i povjerenja prije sastanka
    • Develorova DDS tipologija – jedinstveni prodajno orijentirani sustav tipologije kupaca
    • Koji su motivi kupnje i kako ih otkriti
    • Predstavljanje personalizirane prednosti proizvoda tvrtke
    • Uklanjanje zapreka kod prodaje, rješavanje prigovora i nedoumica
    • Zatvaranje dogovora i daljnji zadaci

    Looking for help with Savjetodavna prodaja

    Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

      Povezana rješenja

      Povezani članci