- Trening u učionici
- Virtualni trening
8-12 (prikaz, stručni)
2 dana
Znamo li zaista zašto je jedan prodavač bolji od drugog? Što povećava učinkovitost prodavača?
Vrlo često potvrđena praksa i dugoročni obrazac ponašanja otežavaju posao prodavača. U mnogim slučajevima prodavač nije ni svjestan svojih loših navika. Nije dovoljno ako je netko motiviran da postane dobar prodavač, on mora znati i postupak i metode, kako to postići.
PROCES KONZULTATIVNE PRODAJE pažljivo je osmišljen svjestan pristup prodaji s naglaskom na očekivanja i potrebe klijenata. Podržava prodavače da se istaknu u pregovorima s klijentima. Proces se temelji na sljedećem pojmu: ako kupci vjeruju prodavaču koji može isporučiti proizvod koji u potpunosti odgovara njihovim potrebama i budžetu, nema prepreka za prodaju.
TEČAJ OBJAŠNJA faze prodajnog procesa koje se odnose na tržište i klijenta, ciljeve i idealno ponašanje prodavatelja u svakoj fazi, ovisno o očekivanjima kupca i vrsti ponašanja kupca. Uz praktične pristupe i situacijske vježbe specifične za tvrtku povezane sa svakim korakom procesa, sudionici će postati svjesni kako planirati i upravljati cjelokupnim prodajnim susretom s kupcem, usredotočujući se na dugoročni win-win odnos.
Ciljevi tečaja
Teme
Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.