Zatvoriti    

    DEVELOR d.o.o.
    10000 Zagreb
    Palinovečka 19G
    MBS: 080682785

    Pregledajte sve kontakte
    Kontaktirajte nas    
    • Stav i način razmišljanja (mindset)
    • Vodstvo i Menadžment
    • Briga o kupcima (customer care), Prodaja i Pregovaranje
    • Osobna produktivnost & Komunikacija
    • Izgradnja tima & Suradnja
    • Procjena & Dijagnostika
    • HR savjetovanje & Coaching
    • Sve usluge
    Trening zasnovan na igrama (game-based)

    VUCA Mindset – Oblak dima nad Evropom

    Trening zasnovan na igrama (game-based)

    Adaptivni Leadership – Misija na Mars

    Trening u učionici

    Growth mindset

    Trening zasnovan na igrama (game-based)

    Onboarding games

    Trening u učionici

    Work-Life balans

    Trening u učionici

    Tehnike intervjua

    Pronađeno u Usluge i rješenja

    • Unesite najmanje 3 znaka u unos pretraživanja kako biste pronašli rješenja.
    Pregledajte Sve Usluge

    Pronađeno u Resursima

    • Unesite najmanje 3 znaka u ulaz za pretraživanje da biste pronašli resurse.
    Istražite sve Resurse

    Za koga je to?

    • Menadžeri prodaje
    • Upravitelji ključnih računa
    • Osoblje prodaje i tehničke podrške

    Koliko ljudi?

    8-12 (prikaz, stručni)

    Koliko će to trajati?

    2 dana

    • Trening u učionici
    • Virtualni trening

    Tko donosi odluke u klijentovoj tvrtki? Koji su najvažniji motivi te osobe? Tko utječe na odluke i koje su njihove sklonosti? I na kraju, ali ne najmanje važno, kako oni doživljavaju nas i naše usluge?

    Unatoč razlikama među tvrtkama, izazovi su vrlo slični u svakoj B2B situaciji: kako tvrtka može osigurati da dosegne i uhvati glavne potencijalne klijente koji će tvrtki pružiti životnu snagu? A čim započne s poslom, koji su načini kako maksimizirati njihovu prisutnost? Za postizanje ovih ciljeva potreban je sustavni pristup, pažljivo planiranje i svjesno upravljanje odnosima.

    Tečaj je osmišljen za razvoj ovih specifičnih prodajnih vještina prodavača koji posluju između poduzeća, što će im omogućiti da povećaju vjerojatnost stjecanja novog kupca ili povećaju količinu posla sa postojećim kupcem.

    Strategic account management

    Tijekom tečaja, pored osnovnih teorija ciklusa kupnje, jedinica za donošenje odluka (DMU), tipologije kupaca i matrice klijenta, sudionici pripremaju slučajeve za dva svoja kupca u Develorovoj tvrtki Matrix i osmišljene strategije koje mogu odmah implementirati nakon tečaja.

    Ciljevi tečaja

    • razumjeti strukturu odlučivanja u organizaciji
    • motivi kupnje pojedinaca koji utječu na odluke o kupnji klijenata tvrtke
    • prepoznati i prilagoditi se klijentovoj fazi ciklusa kupnje
    • planirajte akcije za strateški važnog klijenta i svjesno izvršite taj plan kroz razne prodajne sastanke

    Teme

    • Karakteristike business-to-business prodaje
    • Ciklus kupnje – kada pristupiti kupcu i koji je cilj interakcije
    • Jedinice za donošenje odluka (DMU) – tko su ljudi koji utječu na odluku i koji su njihovi motivi
    • DDS tipologija kupca, temeljena na ulozi osobe pri odlučivanju
    • Koji su tipični motivi članova DMU-a i koji je odgovor tvrtke
    • Predstavljanje prilagođenih pogodnosti proizvoda / usluga za više ljudi
    • Tvrtka Matrix – jedinstveni alat za strateško planiranje za povećanje penetracije

    Looking for help with Starteški account management?

    Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

      Povezana rješenja

      Povezani članci