- Trening u učionici
- Virtualni trening
8-12 (prikaz, stručni)
2 dana
Tko donosi odluke u klijentovoj tvrtki? Koji su najvažniji motivi te osobe? Tko utječe na odluke i koje su njihove sklonosti? I na kraju, ali ne najmanje važno, kako oni doživljavaju nas i naše usluge?
Unatoč razlikama među tvrtkama, izazovi su vrlo slični u svakoj B2B situaciji: kako tvrtka može osigurati da dosegne i uhvati glavne potencijalne klijente koji će tvrtki pružiti životnu snagu? A čim započne s poslom, koji su načini kako maksimizirati njihovu prisutnost? Za postizanje ovih ciljeva potreban je sustavni pristup, pažljivo planiranje i svjesno upravljanje odnosima.
Tečaj je osmišljen za razvoj ovih specifičnih prodajnih vještina prodavača koji posluju između poduzeća, što će im omogućiti da povećaju vjerojatnost stjecanja novog kupca ili povećaju količinu posla sa postojećim kupcem.
Tijekom tečaja, pored osnovnih teorija ciklusa kupnje, jedinica za donošenje odluka (DMU), tipologije kupaca i matrice klijenta, sudionici pripremaju slučajeve za dva svoja kupca u Develorovoj tvrtki Matrix i osmišljene strategije koje mogu odmah implementirati nakon tečaja.
Ciljevi tečaja
Teme
Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.