Zatvoriti
 Zatvoriti

DEVELOR Hrvatska

    Pregledajte sve kontakte
    Upcoming events
    Magazine  

    Pronađeno u Usluge i rješenja

    • Unesite najmanje 3 znaka u unos pretraživanja kako biste pronašli rješenja.
    Pregledajte Sve Usluge

    Pronađeno u Resursima

    • Unesite najmanje 3 znaka u ulaz za pretraživanje da biste pronašli resurse.
    Istražite sve Resurse
      Kontaktirajte nas

    Za koga je to?

    • Profesionalci Službe za korisnike i Tehničku podršku

    Koliko ljudi?

    8 - 12

    Koliko će to trajati?

    2 dana

    • Trening u učionici
    • Virtualni trening

    Naravno, možemo! Ovaj tečaj daje praktični odgovor kako.

    Često rad prodavača ili kolega iz brige za kupce ometa rigidna praksa i postavljeni obrasci ponašanja, a u većini slučajeva čak mogu biti i nesvjesni takvih nepovoljnih navika. Izazov im je prepoznati situacije UP&Cross unakrsne prodaje i iskoristiti priliku za novu prodaju. To zahtijeva promjenu u njihovom stavu, a također i naučiti nove prodajne tehnike koje će im pomoći da prevladaju mogući otpor.

    Tečaj se fokusira na pobjedničke prodajne metode i komunikacijske tehnike s gledišta kupca i gradi solidan logičan proces komunikacije u kojem se način razmišljanja kupca postupno prebacuje iz nepotrebnosti u želju za kupnjom novog proizvoda ili usluge.

    Transactional cross-selling

    Praktičnim pristupima i situacijskim vježbama specifičnim za tvrtku sudionici će postati svjesni kako voditi kupca u smjeru, koji će rezultirati većim prometom, i što je još važnije, većom razinom zadovoljstva kupaca.

    Ciljevi tečaja

    • uspostaviti povjerenje kupaca
    • prepoznati različita ponašanja kupaca; odaberite pravo ponašanje prodavača u svakom slučaju
    • prepoznati i iskoristiti mogućnosti za unakrsnu prodaju i podizanje potreba
    • podizati i istraživati ​​potrebe kupaca
    • pružiti pregled prilagođen svakoj vrsti kupca
    • dati uvjerljivu prezentaciju proizvoda / usluga tvrtke, kao i trenutne promocije prodaje
    • usredotočite se na osobne potrebe kupaca
    • istražiti korijene prigovora i učinkovito ih riješiti

    Teme

    • Način razmišljanja kupca, čiji je cilj koristiti postojeći proizvod ili riješiti žalbu
    • Transakcijski postupak unakrsne prodaje
    • Prethodna pitanja i probna ponuda
    • Komunikacijska tehnika pregleda
    • Pitanja o procjeni potreba u transakcijskoj situaciji
    • Metodologije stjecanja predanosti
    • Predstavljajući personalizirane pogodnosti proizvoda / usluga tvrtke
    • Uklanjanje zapreka kod prodaje: rješavanje prigovora i nedoumica

    Looking for help with Transakcijski cross-selling?

    Razgovarajmo i izgradimo pravo rješenje za vas. Ostavite svoje podatke i uskoro ćemo vas kontaktirati.

      Povezana rješenja

      Povezani članci