Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Upcoming events
Magazine  

Pronađeno u Usluge i rješenja

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Pregledajte Sve Usluge

Pronađeno u Resursima

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Istražite sve Resurse
  Contact Us
Privuci, zadrži i angažiraj

Prioriteti trokuta privlačenje-zadržavanje-angažman mogli bi se promijeniti s vremenom, ali visoko angažirano osoblje i dalje će biti faktor koji stvara razliku na tržištu. Brza i intenzivna promjena tržišta rada vođena pandemijom promijenila je odnos snaga. HR u suradnji s Menadžmentom mora ponovno svjesno reagirati kako bi osigurao konkurentsku prednost radne snage.

Naše program za Iskustvo Zaposlenika (Employee Experinece) uključuje procjenu situacije s različitih aspekata. Stvaranje i revizija putovanja zaposlenika pomoći će da se bolje prilagodite današnjim značajnim promjenama. Poseban fokus stavljamo na omogućavanje menadžmentu da primijeni ono što je stvoreno.

Insight 1

Srž Prijedloga Vrijednosti za Zaposlenika

Naš program za Iskustvo Zaposlenika (EE) stvara snažan brand poslodavca i privlačno okruženje i kulturu kroz cjelokupni životni ciklus kandidata i zaposlenika. Naš svjesni proces započinje razumijevanjem potreba zaposlenika i kandidata.

Dizajniramo Osobnost Zaposlenika koja se može koristiti pri dizajniranju Prijedloga Vrijednosti za Zaposlenika (Employee Value Proposition). EVP je atraktivno obećanje koje privlači i predstavlja različitost za postojeće i buduće zaposlenike. Ova faza završava se prezentacijom i odobravanjem detaljnih opisa osobnosti zaposlenika i s njima povezanih EVP-a.

Insight 2

Okvir za Mapiranje Putovanja Zaposlenika

Jeste li svjesni očekivanja, ciljeva i frustracija kandidata i zaposlenika? Ako jeste ili niste svjesni, ali ne postupate prema uvidu u njihovu situaciju – zadržavanje se ne može značajno poboljšati. Najbolji način za procjenu je Mapa Putovanja Zaposlenika.To je cjelovit pogled životnog ciklusa iskustava koja zaposlenik prolazi – od svijesti o nezadovoljstvu prijašnjim poslom do izlaska iz nove tvrtke.

Stalno poboljšanje faza i dodirnih točaka putovanja zaposlenika najbolji je način za stvaranje atraktivnog i zanimljivog radnog okruženja. Proces se može dovršiti zajedničkim stvaranjem brand-a poslodavca (employer brand), temeljnog pozicioniranja tvrtke. U slučaju međunarodnih organizacija, globalno pozicioniranje može proširiti projekt, služeći kao krovni brand.

Insight 3

Držite oko na implementaciji

Naš testirani postupak u potpunosti je prilagođen određenoj tvrtki i ima unutarnji i vanjski fokus, što pokreće ne samo aktivnosti zapošljavanja, već i zadržavanje i angažman zaposlenika. Naše sudjelovanje štedi troškove HR-a za tvrtku i također povećava učinkovitost marketinga zapošljavanja. Naša je uloga planirati i olakšati čitav proces uz aktivno sudjelovanje ljudskih resursa, marketinga i komunikacije.

Konačni dokument projekta je praktična Knjiga Branda Poslodavaca (Employer Brand Book). Podržavamo i provedbu idealnog putovanja zaposlenika kako bismo transformaciju učinili održivom. Treniranje menadžera kako stvoriti privlačno/angažirajuće okruženje, omogućuje im korištenje alata s najvećim učinkom.

Our solutions for this topic

Related articles

Looking for help with Employee Experience?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali.